Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg har i en periode hatt tungt for å puste skikkelig. Noe smerter i bryst/nede på ribbeina. Dette kommer og går, men har hatt det store deler av dagen de siste ukene. Har fått legetime, men hva kan det være? Ingen andre symptomer. Har heller ikke vondt/værre når jeg er i aktivitet (faktisk lettere når jeg er i aktivitet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå