La vita è bella <3 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jenta vår fyller snart 3 og jeg aner ikke hva vi skal kjøpe henne. Hun har så mye leker og vi har ikke plass til mer. Hun er like glad i alt sammen så vet ikke hva jeg evt skulle pakket vekk. Har ønsket klær og andre praktiske ting av besteforeldre siden jeg mener hun har så mye leker. Dessuten skal hun jo ha barneselskap og kommer sikkert til å få en del leker da.
It's all about me Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Min fylte akkurat 3 og det som var størst stas hos henne var bil til Barbie, Ariel dukke og prinsessekjole.
*Lissi* Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Datteren min blir 3 år neste mnd. og får lekehus i hagen. Det ønsker hun seg over alt:-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Vår eldste er 3,5, og har masse masse leker som hun egentlig er så interessert i. Kun den første timen, så blir de bare liggende. Men det er to ting hun har drevet jevnt med det siste året: Dukker (med tilbehør) og serveringsting. (Matvarer, koppesett osv - rollelek!) Så dukkevogna hun fikk av oss er i bruk hver eneste dag, og det samme med et lite hello kitty-tesett i keramikk. Nesten ingen hanker igjen, men det holder og det er like gromt enda Vi har da egentlig bare ønsket mer av de tingene hun faktisk liker, og hun har sikkert 10-15 dukker til sammen, men leker faktisk med alle!! Og alt mulig av leker og tilbehør er like stas. Så pakker jeg heller andre leker på loftet og tar frem litt med jevne mellomrom for å se om det da faller i smak. Blir det liggende, så pakker jeg det bare bort igjen..
Ugl@ Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Nintendo DS? 4åringen min har det, men startet å spille da hun var 3år, tok det fort. De får ikke spille hele tiden, men sånn innimellom og feks på lengre bilturer ol. Tar jo lite plass, men viktig at det ikke får ligge tilgjengelig på barnerommet, kan gå i stykker ved slag og hvis de kastes i gulvet hardt.
La vita è bella <3 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2011 Hm, ok, takk for svar. Mulig jeg er streng eller kresen, men noe ds eller lignende får ikke jenta vår enda;) Kanskje ikke på noen år, vi får se... Hun har kjøkken med utstyr og tesett i "porselen". Hun har dukker og kosedyr og dukkevogn, stellebord, dukkestol og en masse duplo. Trehjulsykkel fikk hun i fjor, hjelm har hun også. Vurderer et sånn hoppedyr fra sprell.no samt et par andre ting fra samme nettbutikk... Barbie har jeg også tenkt på, men vet ikke helt.
lille sprelle Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Vår leker med alt hun. (er 3 år). Har hun sykkel og sparkesykkel, trampoline, bøker som passer for alderen?
Giss Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Klær. Møbler til rommet f eks hylle/reol/kommode som tingene hennes kan være i, speil til veggen, klokke til veggen. Sengesett/håndklær med fine motiver. Tallerkner/kopp/bestikk med fine motiver. BarneCD. Navneskilt/bokstaver til døren hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå