Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Eneste som betyr noe for folk er om man er tynn og deilig nok eller har en bra sttilling.Kan si mye dritt om midt østen osv,men der er folk mere menneskelig sånn sett iallefall og mannfolka der får ståpikk selv om du har bmi over 20
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 men der kan du jo flytte, hvis du mener at det er et bra sted
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Ja jeg tror jeg går og pakker kofferten med en gang jeg tøffa
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Gjør det. God tur da. Håper du trives der borte.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Er det så kjekt å leve som enslig, vestlig kvinne i Midtøsten da? Tviler litt på det..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Ja ja hvorfor ikke dra inn debatt om nicab,tvangsgifting og æresdrap med det samme.Det er faktisk mange positive ting i andre kulturer enn den vestlig også,deriblant de jeg nevnte for ikke å snakke om gjestfrihet og hvordan kvinnene der hjelper hverandre etter fødsel osv.Kanskje ikke så lett å skjønne at alle ting med selvrealiserings Norge er like bra om man aldri har sett noe annet enn "bøgda"
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 hva med afrika/sør-amerika? der virker det som at kvinner er brede. jo, bredere, jo bedre
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Selv om kvinnene der hjelper hverandre etter fødsel, er jo det avhengig av å være inngiftet i slekten.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Så det er liksom bedre da...jo breder jo bedre.Liker ikke slike "idealer" og er ikke sunt å være feit heller.Det var ikke poenget mitt.Men jeg skal ikke si noe bra om andre kulturer-Gud forby HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Hvis du gifter deg med en muslim og får fem barn med ham, vil slekta hans sikkert bli takknemlig. Men det var vel ikke det du tenkte med åpningsinnlegget.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Pluss at veldig mange norske menn er bare ute etter sex. Er umulig å finne noen seriøse. Kjekkere å være inngiftet i en stor familie, enn å være singel hele livet.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Fatter ikke hvor du vil med det innlegget-Etter terror aksjonen skal alle være så politisk korrekte.Men det er visst bare spill for galleriet.Ser jo hvilke fordommer som ulmer hos folk bak anonym knappene HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå