Gå til innhold

BARNEVOGNER?? huff, er litt blank her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen hjelpe litt. sitter å ser på barnevogner. hva er forskjellen på duo vogn og kombi vogn??

er det noen vogner dere har vært skikkelig missfornøyde med eller kjempe fornøyde med?

jeg er helt blank på dette, så gjerne annbefal meg noen vogner om dere har lyst :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo!

Jeg har tre barn, og har hatt mange forskjellige vogner (litt vogndilla). Men faller alltid tilbake på Simo. Det er rett og slett en utrolig bra vogn. Stabile og gode å trille.

Skrevet

Duo vogn har to separate deler. En bad del og en spostsdel som du setter på samme understell etter som ungen vokser.

Kombivogn er sportsdelen på vognen og du bruker en mykbag eller hardbag i den. Setter den opp i sportsdelen.

Jeg har også hatt mange vogner og foretrekker Tautonia. Aller best har jeg likt Tautonia Prestige.

Har da kjøpt sportsdelen og en mykbag og har hatt denne vognen hele vognperioden til siste ungen.

Skrevet

enig med h i! det er vanskelig å velge vogn! men hva med emmaljunga? jeg tenker på å kjøpe denne. hva synes dere om den?

Skrevet

Jeg liker ikke emmaljunga. Jeg syns de er store og derfor virker de tyngre enn de er.

Jeg syns det er dårlig mekanisme for å snu hånd dtaket.

Skrevet

Ingen vogn har vært bedre enn OTH, mountain buggy. Har prøvd det meste av vogner, men denne tar kaka! Lykke til i vognverdenen!

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Emmaljunga Nitro City! Har fire barn og forsøkt ut mye ulikt innenfor vogner, men denne er helt klart min favoritt. Eneste negative med denne er at handlekurven under er liten og vanskelig å komme til, og at den er noe "hoppete" på ujevne landeveier.

Skrevet

Det heter teutonia med e. Er utrolig mange som skriver det feil.

Skrevet

Hvis man velger riktig emmaljunga er den slettes ikke stor.. City cross er jo overhodet ingen stor vogn foreksempel... Ungen skal jo ha plass også:) Men første kriterie når man kjøper vogn, er å se på hvor du kommer til å bruke den, hvor du bor osv. Får du vinterunge, i tilegg bor på et sted med mye snø store deler av vinterhalvåret, gjør man lurt i å velge en med 4 hjul..Foreksempel:)

Skrevet

jeg tenker litt på emmaljunga city cross.. hva tenker dere om det? er det noen som vet pris på denne?

Skrevet

jeg er ikke fornøyd med simo sine vogner.

Skrevet

simo sine er fantastiske syns jeg

Skrevet

Vi var og kjøpte city cross igår, har ikke fått den ennå.. Men tipper jeg blir veldig fornøyd :) De som jeg kjenner som har den er iallefall veldig fornøyde... I strømstad på kattis babyshop kostet den 7900 svenske, har regnet ut at dette blir 6600 norske. Men er jo ikke sikkert du bor sånn at det er bare å ta seg en svipptur ditt :)

Men antar at 7900 er hva den koster i norge også.

Skrevet

men er nyfødt bagen med i prisen, eller kommer den utenom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...