Gå til innhold

Greit å være ærlig....men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vennine som jeg er veldig glad i,men nå merker jeg at jeg ikke orker å omgås henne så mye mer.Hun er alltid så ærlig.Jeg er stor og har speil,men hun snakker ofte om vekten min og nevner at jeg er feit.Jeg kan sitte og snakke om noe helt annet og så spør hun om jeg har gått ned noe.

Da jeg fortalte henne at elskeren min syns jeg hadde en flott kropp sa hun-Herregud hvordan kropp hadde eksen hans da egentlig!!! veldig hyggelig.

Hun skal ofte gi meg råd osv uten at jeg har bedt om det,slitsomt.

Hun forventer at jeg besøker henne oftere enn hun kommer til meg.Hun er hos meg kanskje 1 av 8 ganger jeg er hos henne.Hvis noen har baktalt meg forteller hun meg det,det syns jeg er så unødvendig-hører jeg noe sladder om noen holder jeg heller kjeft så sant det ikke er noe jeg bør ta opp

Er jeg sær som er så lei av denne oppførselen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henne kan ikke forbeholde seg retten til å kalles din venninne!!!

Helt greit at man skal være ærlige mot hverandre som venner - men her strekker hun det ALT for langt!

Hadde det vært meg hadde jeg sagt det rett til henne - eller bare sakte men sikkert droppet hele kontakten med henne!!!!!

Skrevet

Jeg sa en gang til henne da hun kommenterte at jeg hadde lagt på meg at hun kunne la være å nevne vekten min,med mindre jeg spurte selv....

Jeg tror ikke det er vondt ment og hun har veldig mange gode sider men jeg kommer nok til å begrense kontakten.Har allerede gjort det litt,hun merker det og er nok litt skuffet.Hvis vi skal noe må jeg kjøre da hun ikke har lappen-det kan hun ikke noe for,men hun har aldri spurt mannen sin om han kan kjøre oss noe sted.Ikke forventer jeg det heller,men både jeg og mannen har kjørt henne hit og dit

Skrevet

Virker for meg at hun har dårlig selvtillit selv, eller at hun er liker og hakker ned på andre for å føle seg vel selv, men jeg skjønner ikke helt. du sier at du har elsker og at du har en mann også???

er du utro mot mannen din? litt annet tema kanskje

men for å komme tilbake til venninna di, så ville jeg nok ha kuttet ut kontakten med henne for en stund...

Skrevet

Litt utenom tema,men ok.Min mann er aseksuell så vi har blitt enige om en ordning.Ikke noe mer hokus pokus enn det

Skrevet

Hun nyter selvfølgelig å være slem mot deg, og får tydeligvis lov til å gjøre det også. Hadde aldri i verden giddet å omgås folk som behandlet meg som dritt:-(

Den der er overhodet ingen venninne HI, og at du ikke har skjønt det for lengst er jo nesten utrolig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...