Gå til innhold

Jeg er så slem i drømmene mine! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste månedene har jeg hatt drømmer hvor jeg er rett og slett ekkel med folk.

En fyr stabba jeg gjentatte ganger i ryggen med en dolk, på en annen stakk jeg en kjøkkenkniv gjennom hånda på, jeg drukner folk, brenner dem inne i hus, og i natt drømte jeg at jeg stakk ut øyet på søsteren min for at hun rev i stykker en bok jeg var glad i!

Det er nesten vondt for meg å drømme dette, siden jeg ikke finnes voldelig i våken tilstand.

Her om natta drømte jeg at jeg slo opp meg samboeren og at jeg sa alt mulig for å såre ham så mye som mulig, og jeg stod bare å så på at han ble mer og mer trist og lei seg før han til slutt begynte å gråte.

Noen drømmetydere der ute som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen drømmetyder, men det som slår meg er at du muligens har del innestengt aggresjon/sinne/irritasjon?

Er du en type som bare sier ja og som ikke tenker på deg selv? Lar du fplk tråkke på deg/overkjøre deg?

Skrevet

Nei, jeg lar ikke folk tråkke på meg, jeg sier (for mye) i fra hvis jeg føler meg urettferdig behandlet.

Vet ikke hva jeg skal kalle det, men jeg blir fort sint. Sint, men ikke voldelig, sint i den forstand at jeg bare vil være i fred og ikke prate med noen.

Går i terapi for dette, og angst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...