Gå til innhold

_Ikke_ imponert over NAV! (klageinnlegg)


Vermilion

Anbefalte innlegg

Må bare få det ut her! Argh! Nå er det _2_ dager igjen til termin og etter uttallige telefoner og besøk til NAV har jeg fortsatt ikke fått svar på søknaden min! Første gangen jeg var der i juli for å høre hvor den lå i løypa sa veilederen "oi, her har det ikke skjedd noe siden de mottok den i mai! Eh..det skal ikke skje!" Wow, Sherlock..*hoste*..uansett så ringte hun inn og fikk den prioritert, "søknaden din blir behandlet i dag, du vil få svar innen en uke!" En uke gikk, to uker gikk og etter nesten tre uker kom jeg endelig fram på telefon da han jeg snakket med der sa "oi, her har det ikke skjedd noe siden mai! Det skal ikke skje! Menneskelig svikt, beklager! Du skal få svar innen en uke" WTF?! Så nå sitter jeg her da, snart gått en uke..og ja, jeg er selvstendig næringsdrivende og ja, det er tydeligvis veldig komplisert..sånn..ferdig med å klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er forbannet !

Jeg er også sur på NAV (ikke at det hjelper men)

 

Har ikke fått noe sykepenger på 4 mnd,og kan ta 3 til !

 

Regner ikke akkurat med å få permpenger heller når jeg skal ha.

Du må ikke ta noe for gitt med de folkene der.

Ikke regn med noen ting.

 

Men på en måte så sparer de jo for meg, får jo da masse utbetalt om noen mnd så.

 

Så lenge vi klarer oss går det jo.

Bare veldig irriterendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet, kan ikke ta noe for gitt..begynner å bli lite med penger å rutte med nå så kjenner jeg blir mer irritert for hver dag som går..argh..ikke fått sykepenger på 4 mnd nei, herregud..håper du får dem snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...