Jojo x3 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hvordan er størrelsene? Store/små? Lurer på om jeg skal kjøpe, er salg på de på nettet. Har prøvd litt forskjellig på ungene til nå, men ikke dette merket.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Tror det var greie dresser som ble brukt mye, det første som gikk i stykker var sømmen i skrittet på begge dressene.
OleMari Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Har hatt flere. Helt greie dresser, myk og passe tjukk. De er store i størrelsen, har en dress i 116 og den er alt for stor til ho som bruker str.110, ho som bruker 128 kunne brukt den i vår, men bruker ikke dress mer. Har dress i str 92 til en som bruker 98, og han kan iallefall ha den i høst. Ene dressen rakna i sømmen i skrittet, men var da brukt i 2 år... Men regntøyet fra Navigare er ikke no særlig. Dårlig passform på buksene og både jakke og bukse lekker i sømmene når det regner nok. Jeg fikk bytta inn et sett fordi det ikke var tett i sømmene, men det nye var like dårlig, så jeg kjøper ikke regntøy der mer! Men dressen var super. Hvor på nettet var det salg nå?
Jojo x3 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 Takk for svar! Litt vanskelig å vite ang str for noen er store mens andre er små. Var salg på MX sport på nettet, men oppdaget da jeg skulle handle der at frakten var på 450kr så da var det ingen vits, ble jo da over 1000kr tilsammen.Men skal sjekke om de har de samme dressene på salg på MX sport i butikken her.
Kamomille Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Den er helt grei - hverken mer eller mindre. Ikke spesielt slitesterk synes jeg, så det kommer an på hva du skal bruke den til. Ville ikke hold til våre barn som går i naturbarnehage, men for et barn som er ute 1-2 timer på vinterdagene er den sikkert grei:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Vi har hatt både Vår/høst dress og regntøy, og fornøyd med begge deler. Gutten som har brukt det har gått i bhg hvor dem er ute store deler av dagen. Han har ikke vært våt eller kald, og det var fortsatt fint da han vokste fra deg. Så nå sliter nabogutten det.. )
camilla^ Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Har hatt flere og er veldig fornøyde. Jeg kjøpte de på salg så jeg forventet ikke at de var super bra. To av ungene hadde samtidig og de holdt en sesong. De holdt faktisk lenger enn hva reima dressene har gjort før. Har unger som er ekstremt mye ute og absolutt ikke er forsiktige med de. De holdt ungene varme når det var -30grader ute, og da uten at ungene hadde veldig mye under. Så da vil jeg påstå at de er gode og varme,ungene orker ikke lag på lag under dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå