Gå til innhold

Ford Mondeo eller Ford Focus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe stasjonsvogn til ca 80.000 (+/-)

 

Noen som har noen gode forslag? Har kikket ltt på Ford Mondeo (ser ut til at den har god plass) og Ford Focus (mindre, men billigere).

 

Erfaringer, noen? :)

 

Gjerne send andre forslag også. Gjerne en bil som har plass til både barnevogn og bikkje :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

 

Vi har ford mondeo,og er veldig fornøyd med den.Har stor og god plass,bra bagasjeplass.Har stor sjæfer hund baki og vi:-).

Og så er den billig å kjøre.

Vi har nettopp bytta inn vår gamle mondeo.Den var ikke gammel da:-)bare det at vi hadde lyst til å bytte.Faren min er bilselger se:-)

Du kan jo kjøpe vår gammle:-)står i bilbutikken hos faren min.Den får du god pris på.Veldig fin bil.pen å se på:-).

Bilen er god å kjøre også:-)

Skrevet

Ville også gått for Mondeoen! Jeg er "oppvokst" i mondeo, og det er en romslig og god bil, med god komfort ;-) Hadde jeg hatt råd til en bil i den prisklassen, hadde jeg ikke stusset på bilvalget. Har dog ingen erfaring med Focusen, annet enn at den er vel mindre innvendig.

Skrevet

Takk for svar :)

 

Har du noen bilder av bilen , evt en finn-link eller liknende? :)

Skrevet

Nei tror de fleste ville gått for Mondeo. Fordelen med focusen er at man som regel får mye lavere km-stand og nyere modell i forhold til hva man får med mondeoen... Men er jo greit med masse plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...