MsPondus25 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Skal kjøpe stasjonsvogn til ca 80.000 (+/-) Noen som har noen gode forslag? Har kikket ltt på Ford Mondeo (ser ut til at den har god plass) og Ford Focus (mindre, men billigere). Erfaringer, noen? Gjerne send andre forslag også. Gjerne en bil som har plass til både barnevogn og bikkje
sola26 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Hei:-) Vi har ford mondeo,og er veldig fornøyd med den.Har stor og god plass,bra bagasjeplass.Har stor sjæfer hund baki og vi:-). Og så er den billig å kjøre. Vi har nettopp bytta inn vår gamle mondeo.Den var ikke gammel da:-)bare det at vi hadde lyst til å bytte.Faren min er bilselger se:-) Du kan jo kjøpe vår gammle:-)står i bilbutikken hos faren min.Den får du god pris på.Veldig fin bil.pen å se på:-). Bilen er god å kjøre også:-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Ville også gått for Mondeoen! Jeg er "oppvokst" i mondeo, og det er en romslig og god bil, med god komfort ;-) Hadde jeg hatt råd til en bil i den prisklassen, hadde jeg ikke stusset på bilvalget. Har dog ingen erfaring med Focusen, annet enn at den er vel mindre innvendig.
MsPondus25 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2011 Takk for svar Har du noen bilder av bilen , evt en finn-link eller liknende?
MsPondus25 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2011 Nei tror de fleste ville gått for Mondeo. Fordelen med focusen er at man som regel får mye lavere km-stand og nyere modell i forhold til hva man får med mondeoen... Men er jo greit med masse plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå