Gå til innhold

Jeg kan aldri bli tynn.. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan aldri bli tynn/spinkel. Jeg ser på bilder av meg fra jeg var liten, hvor ribbena stikker ut, men jeg har fortsatt brede hofter og store legger. Jeg har spilt fotball og håndball hele livet og veier ikke mye, jeg har fortsatt utstikkende ribben. Men jeg blir aldri tynn, kommer aldri til å få syltynne lår eller spinkle legger. Det plager meg litt, men jeg har lært meg å leve med det sånn delvis. Men det er irriterende. Jeg har også mye muskler i armene mine og har opplevd at umodne mannfolk mener jeg er "feit" pga "store" legger og "brede" lår+armene. Ingen av stedene har jeg ekstra fett, bare muskler. Det har jeg alltid hatt.

Jeg ser med misunnelse på mine venninner som er bygd spinkelt. Skulle ønske jeg også kunne bli sånn. Til tross for at jeg er 172 og veier 54 så blir jeg aldri tynn. Folk tipper gjerne at jeg veier rundt 70kilo også. Veldig kjipt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er motsatt, ser tynnere ut enn jeg er. Har knoklete armer og blodårene ligger utenpå huden. Har veldig markerte muskler, men er normalvektig og slank. Det er veldig slitsomt å ha det sånn, da folk kommenterer kroppen min daglig, mistenker meg for å ha anorexi kommenterer alt jeg putter i munnen og maser om at jeg må gå opp i vekt. ikke noe særlig det heller!!

Skrevet

Det er også slitsomt, det kan jeg forstå. Jeg kommenterer med vilje og viten aldri folks kropp eller spisevaner.

HI

Skrevet

Ikke jeg heller. Aldri!

Skrevet

jeg kan heller aldri bli tynn selv har vært veldig mye tynnere enn det jeg er nå. har brede hofter og er smal oventil slik at kontrasten mellom over- og underkropp blir stor. jeg har vel det man kan kalle pærefasong;)

Skrevet

Du er jo omtrent undervektig?

Å se smal ut er vel ikke noe ideal - det er jo gutta som skal være sånn!

Jeg har "timeglassfigur" og er overhode ikke tynn. Ikke har jeg tenkt til å bli det heller - for da blir jo f.eks. puppene borte og jeg ser ikke bra ut pga at det blir så veldig til forskjell på porporsjonene.

(veldig smalt liv, men rumpe, lår osv - det er jo det som gjør oss til damer).

Jeg er helt normalvektig og blir tatt for å være maaange kg lettere enn jeg er om noen skulle gjette. Det er fordi jeg er veltrent.

Gled deg over den kroppen du har - flott med sterke legger!

Skrevet

Ja, jeg veier lite. Vet ikke hvorfor, for jeg spiser som en hest og burde vært tjukk.

Jeg har også timeglass-figur og det er jeg glad for. Men mannfolk (jeg er gift og mannen min elsker formene mine) ute f.eks syns jeg er "tjukk" i forhold til venninnene mine med A-cup og strl 30 i bukser..

Jeg mener også at det er gutta som skal være smale, ikke jentene. Jeg syns samfunnet går veldig feil retning når det kommer til dette med tynnhet. Kvinner skal ikke se ut som menn. Men jeg er ikke tykk, bare litt brede hofter etc.

Fortsatt ser jeg større ut og da blir jeg med en gang "stor" i forhold til venninnene mine som er 165 og veier 40kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...