Gå til innhold

Skal dere ta tidlig UL-undersøkelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt time når jeg er i uke 11, er 5 uker på vei nå. Får man sjekke nakkefoldene hos privat UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt UL til neste uke.... Ut fra menstermin er jeg da 6+4.... Bare måååå sjekke om alt er som det skal være siden jeg ikke har noen symptomer på graviditeten..... Så veldig spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ringt legen enda, det er så nytt (er vel 4+2 i dag). men jeg skal. og da sendes henvisning til sykeuset. får en eller to ul før uke 12. Grugleder meg til å se, håper alt er som det skal denne gangen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som skal ta tidlig UL i Oslo? Isåfall hvor tar dere og hva koster det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul i uke 9 på sykehuset. Får dette pga. jeg hadde en MA i uke 18 sist gang, så da får jeg oppfølging i uke 9 (skulle egentlig være i uke 7), en i uke 12. Så er det den ordinære mellom uke 17 og 20, men så blir det enda en i uke 21 pga jeg har lavt stoffskifte. Så det blir nok av ul'er om det går som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majorstuaklinikken - 1200 kroner (samme pris for 'kjapp' sjekk i uke 7+, som for grundig kontroll rundt uke 12.) Veldig god opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:) Får en flere UL når en har lavt stoffskifte? Jeg har lavt stoffskifte også,er ikke så veldig langt på vei enda tror rundt 6 uker:) Men vet du hvordan en gjør med medisiner og slikt? Kommer kun til å gå på sykehuse denna gang pga.akutt sbagerskapsforgiftning m kramper og gulle kom i uke 32 sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...