Gjest amandine Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Til høyt gress, til støvete hus, til det du ikke rakk å rydde før du dro, til unger med for korte bukser og fregner på nesa, til lukten av våt asfalt, til klesvask og brødbakst. Akkurat nå er det deilig! Og jammen meg skal jeg ikke på jobb før om en uke;-)
Gjest sug lut Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Hadde ikke tenkt å starte nyåret med å bli grinete på deg, av alle mennesker, så du får under tvil lov å tenke slik siden du ikke har begynt på jobb igjen - men det er altså ikke deilig, skjønneru, når det drar seg til og jobben er bare krav og frister og døgnet spises opp av dumheter. Høyt gress og støvete hus og korte bukser er forøvrig ikke på lista over dumheter, jeg liker mesteparten av hverdagslighetene egentlig, men åtte timer som spises opp ut av hvert eneste døgn er så dumt at jeg har ikke ord.
bIomstre Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Takk for det! Rolig første dag her, sjefen kommer ikke før i morra så jeg lever lykkelig i fornektelse... Forøvrig glad jeg ikke er 3 åring, som ila av ferien har sluttet med bleie, begynt å sove i stor seng, og nå har begynt på stor avd i barnehagen. Det er visst veldig frustrerende å være 3 år og stor men fortsatt litt liten... masse følelser i sving! Hva er det foresten med denne sommeren? Kalenderen sier august, men jorbærplantene mine sier juni...
ellen-propellen Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Heldigvis rolig på jobb enda,siden mange av våre brukere fortsatt har ferie.Men jeg er fortsatt ikke hjemme 9 timer hver dag. Jeg er kjempesjalu på blomstre som har jordbær som tror det er juni,det løpet er kjørt:-( Morellene ble spist opp av skjærene mens vi var på hytta også:-( Men tomatene mine tror det er juni hehe.Håper de blir røde før frosten kommer. (Ja,jeg er veldig pessimistisk)
Gjest amandine Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Ikke bli sur på meg!! Jeg var bare litt lett og lykkelig et øyeblikk, spesielt fordi asaleaen min som sto i blomst da jeg reiste fremdeles blomstrer etter nesten 4 uker alene hjemme! Ingen tap i vinduskarmen i år, takket være sinnrikt opplegg av store kar, vann og gulvkluter for litt jevn fukt.. Jeg er bare flink til å glede meg over de små ting, du vet. Smask til deg og ønsker om fine stunder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå