Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Har møtt en mann som var veldig keen på å date meg, komme på besøk osv. Men også veldig keen på å ha sex tidlig, uten å bli kjent ordentlig først, uten noe forutgående klining eller roting - KUN sex. Da jeg ved to anledninger sa til ham at jeg ikke fungerer på en slik måte, og er kun ute etter å bli kjent med en mann som det muligens kan bli noe mer med i fremtiden, sa han at DET var grunnen til at jeg ikke fikk mannfolk (har vært lenge singel). At jeg er for komplisert,og at han har mistet interessen både for å ha sex med meg og for å bli bedre kjent. Det er første gang jeg hører at jeg ikke får mannfolk fordi jeg går til sengs for seint Måtte bare dele det, synes det var i overkant rart.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Og så må jeg jo tilføye det viktigste: han sier at han har møtt mange jenter i sitt liv, og alle begynner med sex og ser om det blir noe mer etterpå. Og ingen er så vanskelig som meg og forlanger at man skal bli oppvartet/kysset på osv først. Har han en snev av sannhet i det han sier, eller er det det rene bullshit? HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jaja, men det sier at du og han ikke hører til i samme league. Stemmer nok det han sier, men han er nok den som menger seg med trashet, og vil ikke fungere sammen med en skikkelig jente.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Haha! Han skal ha for godt forsøk da.. Nei, det er ikke vanlig om du er oppriktig intressert i noen. Jeg ville ikke satset på en slik mann om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 helt ærlig: Hvis det er slik det er, så vil jeg heller være en prippen singel dame Jeg er i forhold nå, har vært det de siste 7-8 årene, og er "bare" 25, så vet ikke hvordan det er med "voksne" forhold. Men når jeg ble kjent med min mann, så var vi begge unge med et turbulent hormonliv, så det ble sex relativt tidlig, men ikke før vi hadde vært kjent i noen uker nei Gi beng i den mannen der! Det finnes mange gode, ærlige og seriøse menn der ute, fortsett letinga og hopp over denne frosken, for han blir DEFINETIVT ingen prins Heller et troll!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Du skjønner vel dette selv også, han er bare hypp på å pule deg og thats it. Han gidder ikke bruke tid på å kurtisere deg på forhånd, for han har uansett ikke tenkt at det skal bli noe seriøst. Du er rett og slett ikke kjæresteemne for ham. Hadde han vært interessert i deg ville han aldri sagt noe slikt, og det vet vel egentlig du også innerst inne?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Altså, jeg bruker vanligvis ikke lang tid på å hoppe til køys med de jeg liker. MEN da må de være oppriktig interessert, forføre meg, kjærtegne kroppen min osv for å vise at de bryr seg. Fortelle meg at jeg er fin, og i det hele tatt VISE at de ikke kun har behov for oppblåsbare Barbara-opplegg. Denne mannen mener det er greit å ha sex på hans premisser, men klemming, kyssing og beføling er noe som hører kjærestelivet til, så det vil han ikke gjøre med ei han ikke er skikkelig sammen med. JEG synes det høres veldig snålt ut, men som sagt vet ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Jada, 08:58, derfor jeg holder igjen også. Selv om han er både sexy og fin, og her har det vært tørke en stund. Men jeg får meg ikke til å ha sex med en som har slike holdninger til damer. Kanskje jeg er gammeldags, men jeg orker ikke sånne greier... Må tilføye at jeg har gått veldig tidlig til sengs med både barnefaren som jeg har delt mange fine år med, og de to andre kjærestene jeg hadde. Men altså, der var alt annerledes. Nå har jeg sittet alene en god stund, og denne karen skulle liksom "hjelpe" meg med å forklare hva er grunnen til at jeg ikke finner noen :S HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Hadde iallefall mistet interessen av en sånn kommentar! Her i huset tok det også lang tid før jeg gikk til sengs med mannen! Han selv sier at han aldri har jobbet så hardt for å få ei jente og at han aldri har vært mer tent!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Som sagt, jeg har ikke problem med å gå tidlig til sengs med en mann som virkelig er interessert, og som viser det. Men når mannen antyder at han nesten har krav på sex, og at han verken vil kysse, kjærtegne kroppen min eller noe annet utenom selve samleiet, da er det full stopp her, og skikkelig avtenning. Mulig jeg er rar, men orker ikke slik opplegg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå