Gå til innhold

Hvilken pc har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Er på leting etter ny pc til meg selv. Skal brukes kun til surfing, noe spilling (bare 123spill lignende spill), musikk og bildelagring. Vil ikke ha en av de minipcene på markedet fordi de er altfor små. Får vondt i hodet av å lese sånn skrift og balansere fingeren på musa. Min mor har en slik, så låner den titt og ofte når vi er på besøk der.

Det er viktig at pc'en tåler mye. Min toshiba satelite har tålt utallige knall og fall, men etter mye spilling så ble piltastene ødelagt + at den muligens har virus jeg bare ikke blir kvitt. Også er den så himla treg. Og nei, selv om det går an å fikse på denne, så vil jeg ha ny. Så har min pc også tålt sommernetter ute i nord norge- ergo det blir nesten frost på bakken når sola ikke skinner. Den har også vært ute i stekende solskinn og fungert perfekt etter det. Har hatt den siden begynnelsen av 2008.

Så hvilken billig og bra pc anbefales? Den jeg har kostet nesten 10 000 ny på elkjøp, nå vil jeg helst betale mindre enn 5000 for ny. Ikke interessert i å kjøpe brukt pc. Også orker jeg ikke å gå mer i butikkene. Det virker som om de leser fra et manus og ikke har en peiling på hvilken data jeg vil ha. Vil høre erfaringer fra mennesker som faktisk har testet ut datamaskiner.

Så bare rop ut om du er fornøyd med din pc og hva som evt. er dårlig på den (og hvilket merke det er selvfølgelig). Jeg har gått meg vill i datajungelen og trenger hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...