Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg er nå 6 dager over tiden, og iløpet av de 10 årene jeg har hatt menstruasjon har den ALDRI vært forsinket utenom at jeg har vært gravid! (har ett barn, og tidligere en spontanabort). Mensen har alltid vært presis på dagen! Selv om jeg har vært stresset, utmattet eller uansett hva det har vært, så har jeg alltid fått mensen! Men denne perioden har jeg ikke følt noe stress, snarere tvert imot, at alt går på skinner! Jeg har tatt tre graviditetstester, hvor alle har vist negativ, tre dager på rad nå! Jeg kjenner litt stikkinger på høyre side nederst i magen, og innimellom rundt hele nederste del av magen, og våkner tidlig om mårran av full blære, noe som heller ikke er likt meg samt blir plutselig småkvalm innimellom. I dag har jeg vært helt kjørt i kroppen, aner ikke hvorfor, kjent meg helt tom innvendig.. Noen som har kjent seg i lignende situasjon? eller ideer til hva det kan være? Har selvfølgelig tenkt å oppsøke en lege, men dette gnager meg veldig, så vil gjerne høre om noen kjenner seg igjen eller vært i lignende situasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå