Gå til innhold

Privat ultralyd i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan annbefale meg et sted? Drammen eller kongsberg?

Egenlig ønsker jeg det så billig som mulig. Har allerede vært på ordinær UL og fått se nurket og bekreftet at alt i bra og babyen er perfekt, men jordmor klarte ikke å se noe kjønn. Så det er egentlig det eneste jeg vil "ha ut av" ultralyden, om jordmor gynekolog kan se om de klarer å se kjønnet denne gangen, er i uke 23.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr Høye, ligger rett ved gamle Gjerdes videregående skole og gamle Drammensbadet.

Tror han har gått av med pensjon nå, men dr Uv som egentlig jobber på sykehuset har tatt over en del av praksisen hans, tror jeg.

Dr Høye hadde dette nr før; 32 83 75 40

Det var gratis så lenge det var en sammenheng med svangerskapet, men jeg tror jeg betalte 250kr i egenandel da jeg skulle få bekreftet hvor langt jeg var på vei.

Både dr Høye og dr Uv er fantastisk dyktige =)

Skrevet

Må også legge til at jeg har gått til dr Høye alle 4 gangene jeg har gått gravid, han bommer sjelden på termin med mer enn 4 dager, sykehuset har bommet med 2 uker hver gang ;)

Dessuten får du alltid en ekstra ul i uke 32-33, dette er vanlig prosedyre der ;)

Skrevet

Heihei og takk for svar:)

Jeg ringte dit i dag, men fikk beskjed om at de ikke ville ta meg inn til ultralyd uten hennvendelse fra legen fordi at ultralyden måtte "forsvares" med at det var medisinsk nødvendig, og det er det jo strengt tatt ikke..

Jeg ville jo bare se om de klarte å se kjønnet denne gangen :)

Men takk alikevel:)

Andre forslag?

• 2 år senere...
Skrevet

vet noen hvor tidlig jeg kan få privat ultralyd,og hvor i drammen evt+er 13 uker på vei..

Skrevet

Dr.Willumsen kvinneklinnik -   32217921

Skrevet

Hos Willumsen må du ha henvisning. Da jeg skulle ta privat UL uten noen medisinsk grunn endte jeg med å reise til Asker fordi jeg ikke fant noen i Drammen som tok inn uten henvisning.

Anonymous poster hash: 7997a...23d
Skrevet

Gynekologklinikken 👍

Anonymous poster hash: 583de...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...