Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 hei, jeg lurer på noe ang barnehage. jeg skal ha barn, og har termin i slutten av februar 2012. søknadsfristen for barnehageplass i min kommune er jo 1. februar 2012. og det er kun en søknadsfrist i løpet av hele året. siden jeg ikke kan søke om plass før barnet er født, vil det si at jeg må vente til året etter, altså februar 2013 før jeg kan søke om barnehageplass? isåfall vil jo ikke mitt barn få plass i barnehage før august 2013. og hva gjør jeg da i min situasjon?? da må jeg jo ta ulønnet permisjon i 8-9 ekstra måneder, og det har vi ikke råd til. kjenner jeg blir kjempe stresset av dette. takk for svar
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Man kan alltids søke plass utenom hovedopptaket. Det er ikke gitt at man vil få plass, men det er eneste mulighet
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Så lenge det er plasser tar de inn nye unger. Selv om det er ett hovedopptak er det ambulerende opptak gjennom hele året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå