Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 før måtte jeg drikek 2 flasker vin. nå blir jeg full av kun en
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Tror det er 5 år siden sist jeg drakk alkohol så antagelig ville jeg blitt full av 1 glass
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Jeg drikker ikke vin, men blir i humør av et par-tre cider
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Jeg blir brisen av en flaske vin, men drikker jeg mer enn den ene flaska så tipper jeg veldig fort over til full.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 1 flaske vin + 1 cider. Derfor stopper jeg som regel etter 1 flaske vin, for da blir jeg bare brisen og er i god form dagen etter. Tar jeg den cideren, ryker kontrollen og godformen....pussige greier :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Tja, kommer an på hvor mye jeg har spist, hvor trøtt jeg er osv. Kan bli brisen av halvannet glass rødvin, eller helle i meg to flaske hvitvin før jeg merker noe.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Pleier ikke drikke meg full lenger, det er en del år siden. Men tåler som regel en flaske champis relativt greit. Pleier å stoppe etter ca halvannen flaske, da ser jeg ikke noe poeng i å drikke mer.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Er vel ikke noe mål å bli full vel? Stopper alltid å drikke før jeg blir full...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Kommer an på hvor lang tid jeg bruker, men særlig mer enn 4-5 øl i løpet av kvelden er ikke heldig, føler jeg. Sprit drikker jeg lite av, og tåler desto mindre. Har heller ikke godt av en hel vinflaske..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Jeg tåler mye alkohol før jeg blir full, pleier å ha med meg ett par øl og en halv flaske sprit på vors og da blir jeg passe godt humør og klar for byen . Skal jeg bli full må jeg drikke 1 hel flaske sprit. Det er veldig kjipt og for ikke å snakke om dyrt Sånn er det med smertestillende og narkose også . Må ha masse før det funker .
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Trenger litt for å bli full jeg også, men drikker meg svært sjeldent full men er god og brisen om jeg skal ut på byen
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Slik er det med meg også 21:36. Fant i voksen alder at det skyldes at vi har et sjeldent enzym i kroppen som gjør at kroppen bryter ned visse midler mye raskere enn andre gjør. Det er derfor viktig å varsle lege om dette, da vi er slike pasienter som kan finne på å våkne opp midt under operasjonen dersom de ikke er klar over dette... Sykehuset fant heldigvis ut dette om meg. Allerede første gang jeg drakk alkohol, kunne jeg drikke 3 ganger så mye som mine venninner, og var kun lett beruset, mens de andre lå langflate og kastet opp... Mange har sagt at de aldri har sett meg synlig full. Hadde derimot en sjef en gang som jeg mistenker for å ha sagt til en senere arbeidsgiver at jeg hadde et alkoholproblem. Årsaken var nok at han ble helt sjokkert under en fredagspils da han så at alle betalte for 3 øl hver, mens jeg betalte for 6. Jeg ble helt satt ut av kommentaren hans, det var tydelig at han ikke skjønte at det var HANS 3 øl jeg betalte for i tillegg til mine (siden vi kollegaer hadde sagt at vi skulle spandere på ham..).
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Jeg drikker meg alltid full når jeg går på fest. Drikker da ca syv 0,5l med øl. Venninene mine drikker ikke øl, så de pleier å ha med seg 0,35l flasker med sprit+et par kopper med bailys og kaffe. Hehe drikker visst store mengder vi
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 Da jeg drakk meg full sist, så ble jeg full etter en flaske vin og et 0,5 l flasker øl.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 Overraskende mye egentlig. Drakk en flaske vin på et par timer i helga, og følte knapt at jeg var brisen... Men full blir jeg aldri lenger.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 5 cider, så begynner jeg å få temmelig nok. Er artig å drikke seg beyond samling av og til, men vanligivis drikker jeg kun i godt selskap med noen gode venner, guitar hero på xboxen og skikkelig musikk på anlegget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå