Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg lure på hvordan dere hadde tenkt om naboen deres hadde ferst ute til klokken nærmet seg 06.00i helgene! Vi har soverommene vendt mot hagen deres, og det er ikke et alternativ å legge alle sammen i andre rom! Vi har en liten jente som våkner lett på 7 år, hun har store problemer med å sove, dette vet naboene om! De ba oss om å holde ungene stille i helgene fordi de sov ofte frempå, noe vi har prøvd å etterkommet! Må vi godta denne festingen eller kan vi si noe? Det er ikke ferten men hylene og musiken som plagge oss! Vi sa ikke noe i fjord pga da var jeg gravid og trodde det var hormoner som virket inn på nettene! Jeg kjenner på det å ha en liten jente å full fest ikke henger helt samme, men er jeg grinet ( ja Muligt) men men ...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Haha for å si det sånn, hadde ikke holdt ungene stille i det hele tatt i helgene! Heller tatt de med ut i hagen sånn i 7-tiden og hatt det veldig gøy på trampolinen eller noe! gi de hver sin fløyte også Ellers kan dere vel ringe politiet etter kl 23? er det ikke sånn? Skal vel være stille etter 23? Kan ikke de reglene jeg, men det bør du sjekke opp i! Hadde ikke takla å bodd sånn!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Nei, her bør naboene ta hensyn. Skal de støye etter midnatt sånn jevnlig får de gjøre det inne hos seg selv. Men en og annen gang årlig syns jeg en som naboer bør godt. Men er best å få beskjed på forhånd slik atman har mulighet for komme seg bort o man ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Dette er totalt uakseptabelt. Det skal være ro utendørs fra senest kl 23! Etter 23 får de feste inne med moderat lyd på. Hvis de ikke hører på dere, får dere skrike og hyle ute i hagen på dagtid. Kanskje de tar hintet... Hvis det ikke fører frem kan dere med all rett ringe politiet! Hva sier de andre naboene? Kanskje dere kan lage et felles protestskriv. Det er jo irriterende for flere dette!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Er det mange helger det er snakk om? Da er du ikke egen. Èn helg, ja.
Tante Blås Squaw Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Da ville jeg invitert mine barns venner på kake og brus så tidlig på morrakvisten som mulig, og etterpå sendt dem ut i hagen for å leke korps med grytelokk og alt annet som skramler. Holde ungene stille fordi folk skal sove ut fylla? Ikke faen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Hahaha! Ja! Gi ungene 17 mai tuter og det du har. Flytt trampolinen nærmest mulig soveromsvinduet deres
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Hvor ofte har de fest da? Dersom det er 2-3 ganger i løpet av sommeren, må det være ok. Men er det hver uke bør dere selvsagt si fra.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Vi hadde naboer som festet og bråkte til langt på natt hver eneste helg. de tok ikke hensyn når vi ba de dempe seg heller. Den fineste hevn var å begynne med gressklipping, snekkerarbeid o.l tidlig på morgenene etter en heidundrende fest. De kom i vinduet med mord i blikket, men kunne ikke si noe på at vi drev vedlikehold om morgenen..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Ring politiet ved neste fest. Etter 9 er det helt lov å være ute i egen hage og leke og le!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå