Gå til innhold

Hvordan får dere regntøyet rent? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker det i vaskemaskinen. Genial oppfinnelse.

Skrevet

Ja vaskemaskin er en geinal oppfinnelse ja! For regntøyet blir så fort slitt når man bruker vaskebrett....

Skrevet

Spyler både ungene og regnklærne med hageslangen! :P

Skrevet

Lar ikke skitten sette seg fast. Spyler av i dusjen samme dag om det er mye eller tørker av med klut. Tar det i maskinen bare når det er helt nødvendig siden det sliter mye.

Skrevet

Haha, morsomme dere :P

Trodde kanskje det ikke tålte så godt vaskemaskin? Og man kan vel ikke gjøre det hver gang det er møkkete, for det er det jo etter hver bruk..

HI

Skrevet

Når det bare er løs skitt utenpå spyler jeg det i dusjen vi har på vaskerommet. Er det skitnere vasker jeg det i maskinen. Har prøvd å tygge det rent, men det blir så mye grus mellom tennenne.

Skrevet

Ok da, sorry, første anonym her. Hvis det er etter en dag og det bare er litt så skyller jeg det i varmtvann. Mitt regntøy tåler fint å bli vasket, bare ikke bruke skyllemiddel. Men det tørker jo så fort også

Skrevet

Hvorfor sal rentøy være rent? Trodde det var til for å ha på seg ute i regn og søle, ikke for å sitte på pene stoler i selskap med. Så vi spyler av sand og henger det til tørk.

Skrevet

Joda, det er til for å ha på seg i søla, men småen skal begynne i barnehagen i morra, og jeg husker selv fra jeg jobba i barnehage at jeg irriterte meg litt over de som ikke tok med regntøyet hjem og vaska det. Det er utrolig ekkelt å kle på 10-12 barn i regntøy med størkna gjørme som fester seg i klærne, og spretter opp i øynene og munnen når du skal dra buksa over støvlene osv. Så jeg tenkte jeg skulle spare de ansatte i barnehagen "vår" for dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...