Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Hvorfor kjøpe på nett? Sykkelhjelmen skal fortrinnsvis passe til hodet på 7-åringen, så jeg ville nok helt klart tatt 7-åringen med i sportsbutikken og så kjøpt den som passet best.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 De fleste hjelmer kan reguleres, og jeg vet hodeomkretsen hans slik at jeg kan få riktig str. Det er litt styrete å ta han med på butikken, siden det er er stykke å kjøre - og vi må ha minsten med. Blir liksom ikke så ofte vi gjør det... HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Jeg liker KED. Men det er fordi hun på 8 klarer å få den av og på selv. Sjekk forbrukerundersøkelser, så en nå nettopp der et av kriteriene var at ungene klarte å få hjelmen av og på selv. Du har bytterett også når du handler på nettet, så om hjelmen ikke passer er det fortsatt håp!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Ok, takk for svar. Skal sjekke den ut. Det er en forutsetning at han kan styre med den selv ja, for han får ikke klatre i trær etc med hjelmen på... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå