Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Skulle hoppe over mensen. Så fikk jeg mensen og har hatt det siden. Tok siste pille på brettet igår. Reiser på kjærlighetsferie på torsdag og er uinteressert i å blø slik jeg har blødd en hel mnd nå. Er sjansen for å få mensen større om jeg ikke begynner rett på neste brett, eller er det best å fortsette på neste brett? så jeg slipper mensen altså.det er målet!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Alle mine menstruasjoner ble laaange med Diane. Men hvorfor gå på Diane i 2011? Farligere "katte-p-pille" skal man leite lenge etter.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Fordi det er den eneste pillen som holder PCOS'en og den urene huden min i sjakk :-) Brukte hormonspiral før men da ble huden grusom og jeg ble sinnssyk. Men jeg blir jo snart sinnssyk av å blø hel etiden og. Verste er at jeg ikke blør MYE, men bare litt og litt hele tiden og har gjort det hele jævla brettet. Så snakket jeg ed en venninne av meg som også går på diane og sa hun opplevde det samme med en gang hun hoppet over mensen, men at det gikk over ved neste brett. Kjenner jeg ble litt lei av ord som "mensen" "brett" og "pille" nå. Hehe. Mannen skal sterilisere seg nå men så lenge huden min er ok så er jeg med.. Ingen andre bivirkninger i alle fall. Ikke vektoppgang engang. Bare helvetemensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå