Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hei Jeg lurte på om kanskje noen her kunne hjelpe meg.. Jeg er gravid og har termin i mai/juni. Skal begynne på allmenn påbygg nå den 17 August. Er det noen som vet om jeg kan gå hele året, og ta eksamen til neste år? Hvis jeg da tar permisjon i mai foreksempel, får jeg da penger fra nav? Kan jeg ha permisjon til mai neste år og da ta eksamen? Ble litt innviklet men håper noen kan hjelpe meg =)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Hei=) Slik jeg vet så lenge du får standpunktkarakterene dine er det ingen problem å få gått opp til eksamen senere=) Tror du skal få lov til å ta den i løpet av sommeren faktisk det året men at du da tar den igjenom privatistkontoret og ikke på skolen lissom Men tror du da må betale en sum på 1000 kr men er vel vært å få blitt ferdig med det uten å måtte vente helt til neste år igjen
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 tusen takk for svar!=) Men du vet ikke noe om jeg får penger av nav da
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 tenker du på permisjonspenger? Jeg vet du har krav på engangsstønad som du kan få utbetalt fra du er 26 uker viss du ikke har jobbet deg opp til foreldrepenger. Viss det var det du tenkte på
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Tusen hjertlig, mye som svirrer rundt i hodet mitt nå, hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå