Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg lurte på om kanskje noen her kunne hjelpe meg..

Jeg er gravid og har termin i mai/juni.

Skal begynne på allmenn påbygg nå den 17 August. Er det noen som vet om jeg kan gå hele året, og ta eksamen til neste år?

Hvis jeg da tar permisjon i mai foreksempel, får jeg da penger fra nav?

Kan jeg ha permisjon til mai neste år og da ta eksamen?

 

Ble litt innviklet men håper noen kan hjelpe meg =)

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Slik jeg vet så lenge du får standpunktkarakterene dine er det ingen problem å få gått opp til eksamen senere=) Tror du skal få lov til å ta den i løpet av sommeren faktisk det året men at du da tar den igjenom privatistkontoret og ikke på skolen lissom ;) Men tror du da må betale en sum på 1000 kr men er vel vært å få blitt ferdig med det uten å måtte vente helt til neste år igjen

Skrevet

tusen takk for svar!=) Men du vet ikke noe om jeg får penger av nav da

Skrevet

tenker du på permisjonspenger? Jeg vet du har krav på engangsstønad som du kan få utbetalt fra du er 26 uker viss du ikke har jobbet deg opp til foreldrepenger. Viss det var det du tenkte på:)

Skrevet

Tusen hjertlig, mye som svirrer rundt i hodet mitt nå, hehe =)

Skrevet

Skal ikke alltid være like lett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...