Gå til innhold

Tiltrukket av bestekompisen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mann og en sønn. Vi har et godt forhold..bla bla bla. Men jeg kjenner på det at hver gang jeg og kompisen min er sammen at jeg er tiltrukket av han. Liker han jo veldig godt, som en kompis. Men fantaserer ofte om sex med han osv..huff :(

Tror jo selv at det er lett å bli tiltrukket av ham siden vi ikke deler noen av de vanlige hverdagsproblemene..vi har ikke regninger som må betales osv. Og vi deler alt, kan prate om alt og ingenting. Vi masserer hverandre og bytter på å kile på ryggen. Dette vet samboer, han sitter ofte sammen med oss når dette skjer, og er bare glad han slipper.. hehe.

Jeg er IKKE forelsket i kompisen min, og VET at vi ikke kunne levd sammen som par, ikke den måten jeg er tiltrukket av han på heller, mer sånn seksuelt, ikke alltid jeg tenker på det heller. Men innimellom får jeg altså slike tanker.

Noen som har opplevd liknende? Eller har noen meninger??? Burde jeg holde meg unna ham? Kommer jo ALDRI til å ha sex med han!! Bare så det er sagt. Bare tanken som sniker seg inn i hjernebarken til tider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må jo være lov til å fantasere :) så lenge det er fantasi er vel alt lov :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...