Gå til innhold

Hva skal barnet hete??


lillemor :o)

Anbefalte innlegg

Venter gutt med termin 10.september. Har ikke helt bestemt oss men Magnus og Johannes står så langt på listen, det heller nok mest mot Magnus:) Men det kan jo plutselig endre seg når vi får hilse på prinsen. (dog TurboTruls føler jeg hadde passet fint...Akurat nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter en jente 11. september, og tror hun skal hete Eilen... :) Hva syns dere om det navnet? Hun blir da oppkalt etter min mammas mellomnavn (som hun ikke bruker). Altså hun blir oppkalt etter mormoren sin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fine navn alle sammen. Fint med Eilen. Syntes alltid det er koselig med navn som er i fam. da :)

Heller litt mot TurboTruls jeg også for tiden :) Klarer ikke helt å bestemme oss for om det skal bli Henrik eller William her, satser på at det blir lettere når han kommer ut. Bare 22 dager til termin <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22.sept og har vel egentlig bestemt oss for Iver.....Jeg har mange andre navn jeg også syns er fine, men har ikke helt med meg far;) Syns både Oscar, Olav og Lukas er fine navn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det gutt med termin 23.september, og han skal hete Jakob :) Vi gleder oss sånn til å se han nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har begynt å kalle gutten vår som skal bli født i september for Philip. Først var det bare litt på tull, men nå har vi blitt så vant til det at alt annet virker bare feil. Liker EGENTLIG ikke helt det navnet, men føler at det på en måte er "hans navn" nå, så jeg har nok blitt vant til det.

 

Hva synes dere? Er Philip for "pent", eller er det greit? (Hadde egentlig tenkt et litt mer jordnært navn, men som også er lett å uttale på engelsk og spansk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veeldig usikre på navnet til veslejenta. Men føler at det snart er på tide å bestemme seg sånn smått. Vi har termin 13. september, men fødte en uke før sist gang. (satser på at det samme skjer denne gangen!!) Jentenavn er kjempevanskelig syns jeg. Hadde tenkt et litt tradisjonelt navn.. Min mormor het Signe. Syns det er litt sjarm da.. Men ellers har vi alternativene Henny/Hennie, Sigrid & Bertine .. Bertine er det gubben som kjemper for.. hehe.. får håpe & tro at vi blir enige til slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...