Gå til innhold

Trenger nytt bilsete til min 8 mnd gamle baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket sete anbefaler dere? Vil jo helst ha et hun kan bruke en stund... Hun veier nesten 8 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm, 8 kilo? Da skal hun bruke 0+ sete en god stund til vel??

Skrevet

Besafe isofix combi x3

Veldig fornøyd :)

Skrevet

Akta graco comsmic comfort er en veldig god stol nr. 2 for de minste som kan brukes lenge. Har byttet til bilstol 2 når mine har vært rundt 8 mnd. Ikke fordi de har vokst ut av babystolen, men for å øke triveselen i bilen. De sitter mye bedre når de er såpass store, i tillegg ser de mer. Besafe er i samme kategori, men har inntrykk av at den blir for kort i ryggen tidligere.

Skrevet

Akta Graco Duologic er supert.

Det samme er HTS Izi Combi X3 - men dette er fra 9 kg da. Så om du venter litt, kan hun bruke det.

Skrevet

ehm, ja, men jeg må kjøpe nytt sete og gidder ikke kjøpe nytt 0+ med mindre hun MÅ ha det.... Setet jeg har nå har vi lånt.....

Sorry men det var da ikke det jeg spurte om

Skrevet

Ok, da har de endret det litt.

Da vi kjøpte izi kid i 2004 - var det fra 0-18 kg.

Men når vi kjøpte izi combi til sistemann i 2008, var det fra 9 kg.

Nå er jo det oppdatert til x3, så de har vel endret igjen. Da er jo saken grei :-) Veldig godt sete er det uansett.

Min sønn er nå 3,5 år og har fortsatt god plass både i lengden og når det kommer til vektgrense.

Skrevet

Acta graco duo logic. Hatt det før og kjøpte det til yngstemann nå også.. Helt supert sete, god sittekomfort for barnet. Det er også ganske smalt, uten at det er trangt for ungen. Helt supert, to tomler opp:)

Vi har også multi tech, det er og bra, men funker ikke for små barn som sikkert sovner endel i bil. Men til gutten på 3 år er det supert!

Skrevet

Tusen takk for svar, alle! :) Da får jeg undersøke litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...