Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg er gravid i 20 uke, og er så forbanna glemsk og surrete for tida.. Jeg har eksamen i morgen, har lest og lest og lest, men det fester seg IKKE. Dette har tidligere aldri vært noe problem, har alltid hatt gode karakterer, så mistenker at dette er en begynnende ammetåke.. Jeg har lest tre gang så mye som jeg pleier, men det viktigste husker jeg ennå IKKE. Så jeg lurer på.. Er det forferdelig av meg om jeg skriver noen stikkord på lårene mine? Hehe.. Så har jeg iallefall NOE å skrive på eksamen i morgen, og stryker ikke, i det minste. Og ett annet spørsmål.. Kan blekk, som er i vanlige penner nå for tiden, være farlig for meg eller barnet...?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Skriv på lårene, men bare pass på at ingen oppdager det
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 For all del, skriv på lårene din. Sannssynligheten er svært liten for at noen oppdager det! Men; sannsynligvis kommer du jo til å huske det du har skrevet på lårene ;-) Uansett, du er nok bare litt ekstra stresset. Det går nok bedre enn du tror :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Takk for svar Da gjør jeg det med god samvittighet..)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 trodde bare det var meg som kunne det der trikset!!! blekk er ikke farlig nei =)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Æh... Hvilken skole skal du ha eksamen ved?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Hvorfor skal jeg svare på det? Fordi du kanskje vet hvem jeg er, eller slik at du kan ringe og tipse skolen?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Ja, kanskje det? Nei, det er nok veldig tvilsomt om jeg ville gidde å gjøre det. Men hvordan står det egentlig til med moralen din? Hvorfor jukse på eksamen? På eksamen skal du vise hva du kan, og hvis du jukser, så kan du jo ikke stoffet. Og skal du gå videre etterpå? Med papirer på at du kan noe du faktisk ikke kan? Og en annen ting: De aller fleste juksere blir tatt. Konsekvensene av å bli tatt i juks er også ganske ubehagelige. Fatter ikke at du gidder å tenke tanken engang! Det kunne ikke ramlet meg inn å jukse på eksamen! Har ikke tall på hvor mange eksamener jeg har tatt, men jukset har jeg aldri gjort. Og jo da, jeg har strøket også, jeg! Ergelig, selvsagt, men bare å ta på nytt. Skjerp deg, sier jeg bare, og dropp tanken på å bli en juksemaker!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Stusser litt på at de fleste som har svart syns det er helt greit med juks på eksamen... Gravidtåke eller ei, som hun over her skriver skal du vise hva du kan på eksamen. Om du står fordi du har jukset vil du jo alltid vite at det var derfor. Er det ikke bedre å la det gå sin gang da, og evt. stryke og ta det opp igjen på riktig måte?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 må være fælt å vite at du greide en utdannelse fordu du jukset, uansett i hvilken grad, og ikke fordi du er flink. om du sliter med hukommelsen prøver du eksamen og feiler du tar du de opp.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Hehe.. visste det kom en sånn grinete bim-dame tilslutt, fikk altfor mange positive svar enn det som er normalt på dette herlige forumet. Gidder ikke krangle nå, sent på kvelden. Kan svare her imorgen, så kan vi krangle!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Jeg som spurte om hvordan det sto til med moralen, er lærer, og vet hvordan jeg skal ta de fleste, jeg sier de fleste, ikke alle, jukserne. Når skal du forresten gjøre deg nytte av det du skriver på lårene dine? På do? Du tror ikke eksamensvaktene blir en smule mistenksomme når du stadig må gå på do, da?
Tante Blås Squaw Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Mulig jeg er den eneste som mener dette, men jeg syns du skal satse på at du får det til selv uten juks )
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Du kan da ikke forvente så mye positiv respons på at du skal jukse på eksamen? Er ikke noen sur bim-dame egentlig jeg altså, men juksing er ikke greit for det. Jeg bryr meg ikke veeeldig om at du gjør det, men syns det er rart at du og flere her syns det er greit. Anonyme over her som stusset litt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 Det er lit trolig at du blir tatt. Derimot er det en kjempestor nedside om noen kniper deg i å jukse. Og om du jukser, så håper jeg du blir tatt og kastet på hue og ræva ut av skolen/studiet du går på. At så mange på DiB synes det er greit med juksing er mildt sagt sjokkerende. Ingen ønsker legen som jukset seg gjennom medisin-studiet, ingeniøren som skal konstruere store bygg som jukset seg gjennom grunnleggende fag for utøvelsen av yrket osv osv. Du får gjøre et ærlig forsøk uten juks. Jeg har selv tatt eksamen to ganger på universitetsnivå som gravid, har aldri vært et problem. Patetisk unnskyldning! Grow the f*** up!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå