Gå til innhold

Brukt Reima dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkdress. Hva ville dere solgt den for? Kostet ny 1199,- og brukt en sesong. Litt slitt noen steder(kne og rompe) MEN den er jo brukt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lagt den ut for 500 kr. Har alltid fått solgt for den prisen;)

Skrevet

Selv om den er litt slitt?

Sist gang den var i bruk fikk jeg guttungen til å teste den i søledammer og han lå til og med oppi der uten at han ble våt så den er jo enda fult brukbar. Og når en ønsker kjøpe brukt kan en vel ikke forvente at det ikke ser brukt ut;)

Skrevet

Jepp, så lenge den ser fin ut og ikke har noen hull så hadde jeg lagt den ut for 500 kr. De fleste reimadressene som ligger ute på finn ligger på 500 kr.

Bare skriv som det er i annonnsen og ta gode bilder, spesiellt av de stedene som er litt slitt;)

Skrevet

har fått salg på den allerede men var usikker hva jeg skulle ta for den bare. Er ikke noen venner eller noe sånt så tenkte ta det jeg kunne fått på finn for den. Men da prøver jeg meg på det;) Har vært ærlig med dem ang slitasjen også så:)

Takk for hjelpa:)

Skrevet

Hei,

vi har kjøpt to parkdresser (Reima og et annet merke) tidligere til 500,- kr hver. Det synes jeg er en grei pris så lenge dressen er i god stand.

Det kommer jo litt an på hvilken størrelse det er snakk om også, selvsagt, når gutten min blir større regner jeg med å måtte kjøpe ny dress til ham, siden de blir mer slitte når barna er større. T.o.m. str. 98 regner jeg dog med at er greit å kjøpe brukt.

Skrevet

har fått salg på den allerede men var usikker hva jeg skulle ta for den bare. Er ikke noen venner eller noe sånt så tenkte ta det jeg kunne fått på finn for den. Men da prøver jeg meg på det;) Har vært ærlig med dem ang slitasjen også så:)

Takk for hjelpa:)

Skrevet

Hei. Hvilken størrelse? Jeg er interessert

Skrevet

Den er solgt allerede;) Var bare prisen jeg var usikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...