Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Parkdress. Hva ville dere solgt den for? Kostet ny 1199,- og brukt en sesong. Litt slitt noen steder(kne og rompe) MEN den er jo brukt;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Hadde lagt den ut for 500 kr. Har alltid fått solgt for den prisen;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Selv om den er litt slitt? Sist gang den var i bruk fikk jeg guttungen til å teste den i søledammer og han lå til og med oppi der uten at han ble våt så den er jo enda fult brukbar. Og når en ønsker kjøpe brukt kan en vel ikke forvente at det ikke ser brukt ut;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Jepp, så lenge den ser fin ut og ikke har noen hull så hadde jeg lagt den ut for 500 kr. De fleste reimadressene som ligger ute på finn ligger på 500 kr. Bare skriv som det er i annonnsen og ta gode bilder, spesiellt av de stedene som er litt slitt;)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 har fått salg på den allerede men var usikker hva jeg skulle ta for den bare. Er ikke noen venner eller noe sånt så tenkte ta det jeg kunne fått på finn for den. Men da prøver jeg meg på det;) Har vært ærlig med dem ang slitasjen også så Takk for hjelpa:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Hei, vi har kjøpt to parkdresser (Reima og et annet merke) tidligere til 500,- kr hver. Det synes jeg er en grei pris så lenge dressen er i god stand. Det kommer jo litt an på hvilken størrelse det er snakk om også, selvsagt, når gutten min blir større regner jeg med å måtte kjøpe ny dress til ham, siden de blir mer slitte når barna er større. T.o.m. str. 98 regner jeg dog med at er greit å kjøpe brukt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 har fått salg på den allerede men var usikker hva jeg skulle ta for den bare. Er ikke noen venner eller noe sånt så tenkte ta det jeg kunne fått på finn for den. Men da prøver jeg meg på det;) Har vært ærlig med dem ang slitasjen også så Takk for hjelpa:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Hei. Hvilken størrelse? Jeg er interessert
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Den er solgt allerede;) Var bare prisen jeg var usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå