Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Snakker dere med mennene deres om sex? Hva snakker dere om? Om erfaringer og opplevelser? Fantasier? Hva dere kunne tenke dere å prøve osv? Synes dere det er det greit å snakke med mennene deres om slike ting? Er det du eller han som tar opp slike temaer?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Vi snakker ganske ofte om sex. Noen ganger som et slags forspill, men også uten at det går videre. Vi snakker om hva som tenner oss og hva vi liker. Prøver å bli kjent med hverandre. Vi liker også begge to å høre om erfaringer den andre har hatt; andre kan kanskje bli sjalu av det.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Nå er det ikke mannen min da, men soon to be boyfriend.. Og vi snakker om alt sex inkludert. Ikke sånn at vi forteller hverandre erotisk noveller akkurt, men hva vi liker og ønsker. Han er veldig forsiktig så han må bli trygg og tror det er lettere for han om jeg er helt åpen om hva jeg vil og liker. Jeg er veldig trygg på det området nemlig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 snakker om sex med mannen min ja. Uten problem. Snakker om hva vi liker, hva vi ønsker å prøve, hva som ikke er så aktuelt lenger. Snakker ikke om tidligere sexpartnere da, for det blir helt feil å sammenligne sex man har hatt med andre. Snakker også åpent om sex og samliv med guttevennene mine. Er guttejente av meg, og har ikke noen sperrer for slikt Men vi snakker aldri om våres personlige sexliv da, bare generelt om sex
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Snakker aldri om sex. Ville bare vært anstrengt og pinlig, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Ja, det er jo en naturlig del av samlivet. Vi tuller og spøker om sex og snakker også om hva vi liker etc. Vi har vært gift i 5 år og har laget 3 barn på disse 5 årene, og mulighetene for sex forandres jo fra å kunne ha sex 15 ganger pr dag, til å snike seg en kjapp en når alle 3 ungene sover i bilen
Mirakelbabypåvei Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Hjemme snakker vi ganske mye om sex, litt på grunn av at vi er helt forskjellige mennesker av natur og liker forskjellige ting. Det at vi snakker åpent om vårt forhold til sex, gjør at vi kan få den best mulige opplevelsen av det:) Nå skal det også sies at jeg er laaangt over gjennomsnittet interissert i sex. Ønsker å utdanne meg til sexolog etter hvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå