Gå til innhold

Har du Simo kombi med vendbart understell?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og, i såfall, får du riper på understellet når du legger det sammen? Det gjør vi. Dama på butikken syntes det var så rart fordi vi var de eneste som har hatt dette problemet. Hun mente mao at det er vi som gjør noe feil.. Møtte noen med samme vogn her om dagen, og deres vogn var mye mer oppripet (den var litt eldre), men de hadde ikke giddet å klage. Over tid vil det ruste. Jeg vil jo at vogna skal se bra ut til våre neste barn også, også skal den kunne selges videre etterhvert. Vi fikk nytt understell for noen mnd siden, men har samme problem med det. Dama sa hun måtte "krangle" seg til at vi fikk nytt understell sist, så jeg regner med å møte motstand denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2005 modell hadde dette, og den ble ikke ripete ved sammenslåing. Var fortsatt dønn strøken den når jeg solgte den i fjor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...