Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg har stått hardnakket på at jeg kun skulle ha 2 barn. I dag har jeg fire =)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 1 per nå, men skal ha et til (hvis alt går etter planen). Skal nok sperre alle sluser etter barn nr 2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Har alltid ønsket meg mange barn, 4-6 barn. Har 3 og det blir ikke flere. Det pga svangerskapene, kroppen min tåler ikke være gravid, og med 2 hastekeisersnitt og en vakumfødsel har jeg fått nok.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Vi har 3 barn. Etter nr.2 sa vi egentlig at det var nok, men så fikk vi lyst på en til gitt:) Men nå er vi ferdige!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Jeg har tre barn og kan ærlig talt ikke huske hva jeg ønsket meg, da det har forandret seg etter hvert. ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Jeg har null. Kjæresten min er innstilt på to i første omgang, jeg vil gjerne ha 3 eller 4.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Jeg ønsket meg 4 - til å begynne med Mannen ønsket seg 2 - til å begynne med Har 3 - og er mer enn nok fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Har 4 venter nr 5 no. HMMMMM kansje fleire ja
Tante Blås Squaw Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Ønsket meg fire, men stoppet på 3 ) Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Har 3, og var førnøyd med det, intill det ble samlivsbrudd og jeg traff en 8 år yngre mann uten barn. Så det blir i hvertfall 4, og ja går kansje med på 5 også om han absolutt vil Elsker å ha unger i hus!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå