Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal kalle dette. Sist mandag testet jeg positivt. Svakt, men positivt. Forventet mens på tirsdag. Onsdag spottet jeg litt og tok derfor en ny graviditetstest på torsdag. Den var negativ. Det samme på fredag. I går spottet jeg på ny. Og i dag kommer mer blod. Men ikke som mensblod, mer som friskt, utvannet blod. Vanligvis er mens mørkere og mer. Vi er prøvere, og har mistet to ganger før, men da i uke 7 og uke 11. Så lurer på om jeg skal telle denne med i vår rekke av aborter, eller skal jeg se på det som en forsinket mens? Om jeg ikke hadde testet mandag hadde jeg jo bare trodd dette var en syklus ute å kjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå