Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Hun hadde pratet med datteren og fått hun til å ta abort da hun var gravid før jul.. Nå kan det vise seg at jenta er gravid igjen! Hun skulle først prøve angrepille.. Om ikke den funker så skulle mor få henne til å gjennomføre en abort til... Blir provosert!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Provosert over hva? Klart hun ikke vil at datteren skal få en unge om hun er veldig ung.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 At hun lar jenta gå gjennom abort 2 ganger!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Det har du fint lite med HI! Du kjenner vel trolig ikke til omstendigheten rundt dette? Moren min fikk meg til å ta 2 aborter da jeg var i tenårene, og jeg priser meg lykkelig i dag faktisk! Ja, det var litt drama der og da, og selvfølgelig tungt. Men livet mitt hadde vært et HELVETE på jord om jeg hadde hatt barn med den psykopaten jeg falt for da...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Jeg vil si det er bedre å la henne gjennomføre to aborter enn å få en unge for livet i ung alder. Men hun kunne kanskje gi henne prevensjon også.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Angrepille må jo tas innen 36 timer for å fungere. Hvordan "kan det vise seg at datteren er gravid igjen " ? Har hun hatt ubeskyttet sex i helga ? Det er jo langt fra sikkert hun blir gravid, og uansett synes jeg er er utrolig dårlig gjort av denne moren å snakke om det til gud og hvermann. "Ida pulte en fyr igjen på lørdag, og de brukte ikke beskyttelse" ...Er det vanlig samtaleinnhold ???
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Jeg blir like provosert. Jeg er 17 år og mor til ei lita jente på 2 mnd, og min mor ville aldri ha presset meg til det. Selv om jeg ikke er ferdig med vgs, og forholdet mellom meg og barnefaren er ikke helt stabilt. Og jeg angrer ikke på at jeg valgte å beholde jenta mi. Jeg mener at man ikke skal bli presset til abort, man skal ta valget selv.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Jeg hadde aldri tilgitt min mor om hun snakket meg til å ta en abort. Selv ikke om jeg var 14 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå