Gå til innhold

har du tatt angrepille? Har den ALLTID virket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt den 3 ganger i løpet av mitt 15 årige liv som seksuell aktiv, og 2 ganger virket den ikke...

Skrevet

Så du sitter med barn som angrepillen egentlig skulle forhindre?

Skrevet

Jeg ble gravid selv om jeg tok angrepille.

Skrevet

Enten det, eller at hun tok abort, tror du ikke?

Skrevet

Jeg har brukt det to ganger da kondomen sprakk og jeg ble i alle fall ikke gravid.

Skrevet

Nei jeg tok abort.

Meg som har tatt den 3 ganger.

Var 15 og 17 år da jeg tok de.

Ikke helt god i hodet på den tiden kan man si...

Skrevet

Angrepille er ingen abortpille husk. Angrepillen forsinker bare eggløsningen. Om eggløsningen er kommet for langt så blir du gravid selv om du tar en angrepille.

Skrevet

Hvor mye koster pilla i butikk? eller på apotek?

Hvor mange % sikker er det om jeg hadde samleie nå ikveld klokka 19.00 og tar pillen imorgen klokka 10?

Skrevet

Rundt 170 kr for en pille.

Du kan aldri være helt sikker, og som noen andre nevner her i tråden at det ikke er noen abortpille. Det har jeg også erfart da jeg har allerede vært gravid når jeg tok en pille.

Har tatt angrepille flere ganger i løpet av mitt 19 årige liv, men kun for å være på den sikre siden om jeg hadde vært litt sløv med p-pille og plaster eller kondom.

Sist jeg tok angrepille var jeg allerede to uker på vei uten å vite det selv. Jeg tok da pillen ca. 48 timer etter samleie (maks tid er 72 timer etter samleie). Kort tid etter angrepillen var tatt fikk jeg masse graviditetssymptomer, og det viste seg at jeg var gravid. Var 6 uker på vei når jeg klarte å knekke koden.

Tok ikke abort, til tross for at jeg var usikker på hvem faren til barnet var. Etter fødselen viste det seg at han jeg hadde samleie med to uker før jeg tok angrepillen var faren. Barnet var frisk ved fødsel og heldigvis ingen skade skjedd til tross for den angrepillen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...