Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Etter barnefødsel har magen min blitt et sørgelig kapitell.Har lyst til å fettsuge magen men syns det er så dyrt i norge.Er det noen som har fettsugd seg i sverige,eller kanskje tallin.estland eller polen.der er det jo mye rimeligere enn både norge og sverige...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Jeg har ikke gjort det, men jeg vet at både fertilitetsklinikker og tannleger i Øst-Europa holder meget god standard på både lokaler og behandling, så jeg ser ikke noen grunn til at dette skulle være noe annerledes.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Problemet er hvis det oppstår komplikasjoner eller du ikke er fornøyd med resultatet, samt oppfølging, spesielt hvis vi snakker om Øst-Europa. Visse klinikker har riktignok meget god standard, men uansett hvor godt renomme eller hvor høy standard de har, kan man oppleve komplikasjoner/infeksjoner. Om du skulle få en kraftig infeksjon som f.eks etterlater stygge arr, vil du ikke få disse reparert av norsk helsevesen når det ikke er her du er operert. Da må du ta turen til klinikken i utlandet igjen og prøve å få gjennom en reklamasjonssak. Ikke alltid like enkelt hvis man er i Øst-Europa og ikke snakker språket eller har kjennskap til hvordan det juridiske fungerer i landet... Personlig vil jeg heller bruke litt ekstra tid på å spare opp de nødvendige midlene for å gjøre det her i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå