Gå til innhold

Hvorfor er bare kvinner velkomne her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Refererer til "kona mi er utro"- innlegget....

Hvorfor i alle dager tror dere at dette er et forum forbeholdt oss kvinner, egentlig..??? Det er tilogmed en pappatråd her.

At kvinner ber om råd ang utroskap, det er helt greit. Selvom de ikke har barn, har voksne barn, er lesbiske/bi, eller generelt ikke er sånne "typiske mammaer" - DET er helt ok! Da får de fleste råd.

Men så fort man er mann eller ung mor får man pepper for å være her inne. Hvorfor det, egentlig? De gangene menn gir råd her inne blir jo kvinnene sjeleglade, og mange sier "åå tusen takk, er så fint å få en manns syn på saken!" Men så fort han ber om hjelp så er han et troll eller hører ikke hjemme her??

Makan til dib/bimkjerringer noen må være altså... Selv vurderer jeg å slutte å være her, fordi jeg får så mange dårlige tilbakemeldinger (så fort jeg nevner at jeg er ung mor, vel og merke. Hvis jeg ikke sier noe, da er det greit, men så fort alderen kommer opp - da er det bare dritt å få slengt i trynet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Selv vurderer jeg å slutte å være her, fordi jeg får så mange dårlige tilbakemeldinger".

Takler du det ikke, er det jo bare å slutte å være her, da. Hva er det store problemet?

Cudos for at du fikk skvist inn at du blir diskriminert her inne siden du er "ung mor". Alltid like imponerende hvordan folk klarer å fremheve seg selv når det er andre folks problemer som er tema. Hill hill!

Skrevet

Sånne som deg, er problemet. Og, jeg fikk ikke "skvist det inn for å fremheve meg selv når det gjalt noen andres problemer", jeg startet en ny tråd isteden for å kommentere noe helt urelevant på den andre tråden.

Og jeg er her fordi mange svarer relevant og prøver ihvertfall å hjelpe. Men det finnes jo også slike som deg, anonym 16:23 som ikke greier å la være å svare nebbete. Selvom svaret er helt urelevant fra det faktiske innlegget, så er det sååå mange her inne som later til at de bare MÅÅ skrive noe stygt fordi de kan være anonyme.

Skrevet

Fordi EN spør hva en eldre mann gjør her inne,så er ikke menn velkomne? Du må slutte å anta at alle personene her inne er en og samme person. Jeg har for så vidt fått spørsmål om hva jeg gjør der når jeg har vært inne på forum hvor menn er i overkant, så tror ikke dette har noe med at kvinner er så grusomme å gjøre. Selv mener jeg det er noe avtennende feminint med menn som bruker tid på et forum hvor 99 % av brukerne er hormonelle gravide eller småbarnsmødre, men det er bare min personlige mening.

Skrevet

Folk er så vanvittig hårsåre her inne. Ved den minste motstand eller kritikk kommer "trusselen" om at de skal forlate DiB for alltid, og at dette er en fæl plass å være. Ut i fra hvor sarte enkelte sjeler er, kan jeg bare konkludere med at dette nettstedet må være en fremtidig gullgruve for psykologer og terapeuter der ute. "Buhu, jeg ble mobbet på DinBaby". "Ingen var enige med meg, nå orker jeg ikke mer". "Noen stusset over at en mann i førtiårene med voksne barn hang inne på et nettsted for blivende mødre og småbarnsmødre, verden er fæl asså" Tror jeg skal lage min egen, totalt meningsløse tråd med tittelen : "Hvem faen bryr seg??"

Skrevet

Snakk om å skape storm i et vannglass...

Det var 2 eller 3 som mente at HI i den andre tråden var et troll, de fleste kom med råd. HI tok seg kanskje litt for nær av dette, det var hverken upassende språkbruk eller sjikanering.

Synes du lager en sak ut av ingenting.

Skrevet

Når en har det vondt, er 2 eller 3 negative kommentarer 2 eller 3 for mange. Det ble sikkert mye for ham, uten at han for den sakens skull er hårsår.

Skrevet

Og HVORFOR trekker du konklusjonen at det er en eldre mann? eller forresten, hva legger du i eldre?

At han har voksne barn: Han kan jo for søren ha fått dem da han var 16-17. Han kan være under 40. Er DET en eldre mann? Personlig ville jeg ikke tatt i en som var yngre, men det er selvfølgelig en helt privat mening.

Hvis damer her inne som nærmer seg, eller er rundt 40 er eldre, da tror jeg det er mange eldre mennesker her inne.

Og jeg synes faktisk at det skal finnes plass for begge kjønn, alle varianter over det temaet og alle aldre her inne. Vi har bruk for alles meninger og erfaringer.

Skrevet

Menn er vel velkomne. Men det er først og fremst forum for de som prøver på barn, venter barn og har små barn da.

Så om man har voksne barn så virker det litt snodig å oppsøke akkurat dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...