Gå til innhold

"badeskjerm" eller "dusj skjerm"

Anbefalte innlegg

Gjest Kine med to prinsesser
Skrevet

Hei! Datteren min er ikke så glad i (mildt sagt;-) å vaske håret sitt, så derfor har jeg leitet på nettet etter en skjerm/caps til jenten min som hun kan ha på seg mens jeg vasker håret hennes. Jeg husker at jeg hadde på meg en lampeskjerm lignende sak da jeg var liten og skulle bade:-) Noe som vet hvor jeg får tak i en sånn en, evnt. hva det egentlig heter slik at søkingen på nett blir litt enklere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på alexi.no (eller var det aleksi.no?) De har mye praktiske greier til barn!

Skrevet

Jeg har sett slike på både Rudo og BabyShop og Barnas Hus har helt sikkert også. Ellers har vi også en gutt som ikke liker å få vasket håret, men han hater å ha slik skjerm på så vi hadde mer suksess med en slags muggelignende sak som har myk plast langs kanten slik at den former seg etter hodet og når man da heller vann over håret med muggen renner det bakover og ikke ned i ansiktet. Den ble også kjøpt på babyutstyrsbutikk.

Gjest Kine med to prinsesser
Skrevet

Hei igjen! det var så enkelt?? fant skjermen på Alexi.no og er allerede bestilt:-) Tusen takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...