Gå til innhold

Skal kanskje møte en mann.. Hehe.. MEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har angst for nye mennesker!! Og dette skal skje imorgen... Han må ha svar senere idag... Hva skal jeg gjøre? Hehe.. Huff.. er så slitsomt å ha angst.. samt at man vil møte nye mennesker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ja det er ikke farlig i seg selv... også tar du resten som det kommer :P Møt opp, lur deg selv alt du kan til at du bare skal møte en kammerat... kommer til å gå så fint så :)

Skrevet

Selvfølgelig sier du ja! :) Eneste måten å komme over det og få møtt folk.

Hvis dette er en date så er nok han også rimelig nervøs, så du er nok ikke den eneste.

Bare vær deg selv uten å tenke for mye på hva som kan skje. Se for deg at du skal møte din beste kompis, det kan hjelpe litt også.

Lykke til!!

Skrevet

Ja, men gruer meg så fælt.. Hehe..

Så er ikke sikker på hva jeg skal svare... Hmm...

Ikke lett dette :P Har ikke vært ute etter noe "date" siden desember... Og angsten hindrer meg litt..

Men er vel best å bare hoppe i det??

hi

Skrevet

hopp i det, ingenting å tape :)

værste som kan skje er at dere ikke blir sammen, men du er jo uansett singel nå så da har du ikke tapt noe uansett:) kommer til å gå bedre enn du tror ;) lykke til!

Skrevet

Åhhh... så spennende! Kos deg på date, lykke til! Kommer til å gå så fint så, bare si ja!

Skrevet

HOPP I DET!!! :)

Og hvis du er nervøs, er det ikke verre enn å si det :) Eller svare p medlinga å si, ja jeg vil gjerne bli med ut. Men må innrømme at jeg er litt nervøs, da jeg ikke ofte er på date :)

Ærlighet varer lengst og er jo ikke noen vits i å late som man er kjempetøff når man egentlig er nervøs ;)

Skrevet

Hehe, spennende ja! Men også litt skremmende :P

Han har sett meg på bilder, men er jo ikke sikkert han liker slik jeg ser ut i virkeligheten heller :P Og samme med han!

Han virker utrolig hyggelig over nett/tlf, men vet jo ikke hvordan han EGENTLIG er.. Huff, mye problemstillinger jeg får opp :P

Takk!

Hi

Skrevet

hopp i det! den som inte våer intet vinner. lykke til ;)

Skrevet

Har tenkt litt nå... og jeg trenger både bensin og penger på mobilen før jeg kan møte han, dette kan jeg ordne imorgen.. men da blir det bedre å forflyttet "daten" til enten tirsdag eller onsdag? Er det dumt av meg?

hva tenker du? :P Er vel litt pga nervene også..

hi

Gjest overlord
Skrevet

Det burde være fullt overkommelig å ordne penger på tlf og bensin på bilen på èn og samme dag som du skal på date. Har du ikke kapasitet til det har du neppe kapasitet til å være i et forhold.

Lykke til!

Skrevet

What? Du ordner deg bensin og kjøper deg et kontantkort i dag. Møter han i morgen. Lykke til.

Skrevet

Hehe, dere har rett... Merker selv det blir for dumt :-)

hi

Skrevet

Ja, damer/menn! Da blir det date i morgen ;)

*Gruer meg*! :D

Skrevet

Lykke til! og la oss få høre hvordan det gikk:o)

Skrevet

gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Skrevet

HOPP I DET, kan være at fyren er like nervøs som deg. Den som intet våger, intet vinner;)

Skrevet

Hehe! Da reiser jeg nå! ;)

Hi

Skrevet

Lykke til! :) Gi beskjed hvordan det gikk etterpå ;)

Skrevet

Gleder meg til å høre!

Skrevet

Hei! Det gikk bedre enn jeg trudde! Hvorfor grua jeg meg liksom? :P

Blir et møte til :) :)

hi

Skrevet

Så bra, hi!!!!! :-)

Lykke til med fortsettelsen!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...