Gå til innhold

Hva kan det være?


Thalila

Anbefalte innlegg

Har hatt brunt blod i 2 uker. å i dag kom det skikkelig mørk brun slim ut.

(sorry ekkle detaljer)

Skal til legen den 19 så orker ikke bestille time før da.

Driver fortsatt å kaster opp.

 

Noen med erfaringer?

Har det gått bra for dere??

Er ganske så nervøs =/

 

Er foresten 10+2

(Samme som 1 trim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heysann :)

Jeg har ikke hatt skikkelig mørkt brun slim men jeg kan fortelle deg at jeg har også vært en del nervøs i det siste, fordi i uke 4+4 blødde jeg slik at det bare kom på papiret ca hver gang jeg gikk på do å tisset.

etterhvert kom det slim da jeg tørket meg som var missfarget, men ikke brunt akkurat men sånn ca. hud farget.

 

Jeg dro på ul å han sa at livmormunnen var lukket seg noe som er et godt tegn, å embryoet lå godt inn i livmora slik at det ikke så ut som noe som helst begynnende abort, han mente at det var slimveggen jeg blødde i fra å dette har jeg hatt i ca 2 uker. sluttet for ca 2 dager siden, så jeg håper det rett å slett bare var fordi at jeg jobbet sinnsykt mye i de 12 dagene å at jeg stresset en del, har roet seg nå. Men så lenge vi enda har symptomer å vi føler oss trette å evnt. kvalme (symptomene man har hatt fra før) så skal man ikke trenge å bekymre seg så veldig mye, jeg har også skjønt at hvis man begynner å blø like mye som mensen og mister alle symptomer, da begynner det å bli litt skummlere å ligner mere på en abort.

Pratet med en jordmor som sa til meg at

så lenge det bare er på papiret når man tørker seg så kaller man det ikke blod en gang, å dette er normalt for mange svangerskap.

 

nei thalila vi får prøve å ta det med ro å håpe på det beste. krysser fingrene for deg. kjempe bra at du skal på ul

er det et bankende hjerte dær å livmormunnen er lukket så skal det veldig mye til for at det går galt.

 

Jeg er enda bekymret da vi ikke så et bankende hjerte på ul jeg var 5 + 4, men legen sa det var vannskelig å se det så tidlig, å at han nesten aldrig ser det så tidlig, men har hørt flere som har sette allerede i 5+0 så jeg krysser fingrene for at alt er ok UL 25/8

Jeg vet i hvertfall at emryoet enda er i livet da jeg har masse symptomer, er så trett at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, er litt kvalm, å har mye halsbrann

 

lykke til til deg

ps jeg er 6+4 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid til å svare.

 

Formen min er skikkelig elendig i dag. Kaster opp å er veldig trøtt ¨slite. Begynner i jobb igjen i morgen etter 3 uker med ferie. Kan ikke si jeg gleder meg til det... =/

 

Vi får håpe alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å svare :) Jeg syns det er godt selv å få svar, man uroer seg jo ganske mye helt til man liksom er kommet seg på første ordinære ul. men det er vel ikke så rart :) vi elsker disse miraklene fra dag en. Men noen ganger mister vi jo fordi embryoet ikke er levedyktig eller at det er veldig syk, så uansett hva som skjer er det nok en mening med det. Men vi får krysse fingrene å håpe på det beste :)

 

høres kanskje dumt ut, men supert at du enda r dårlig, det betyr at det ihvertfall enda skjer noe i kroppen.

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...