Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre! Jeg har fått vite gjennom venner at kona min er utro. Vi har vært sammen i 20 år, og jeg trodde at alt var OK, men ikke. Vi har barn, men de er voksne. Skal jeg flytte? Sparke henne ut? Har vi vokset fra hverandre? Jeg har forsøkt å snakke om det, men hun sier at det ikke er noe... Hva ville dere gjort? Trenger råd!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 huff, dette var leit ! elsker du henne og tror du kan tilgi ville jeg prøvd å snakke om det å fortalt at jeg visste om utroskapen hvis du elsker henne men ikke klarer å tilgi er den saken grei, da er det bare å pakke bagen hennes å sende henne ut. når man gifter seg og sier ja til i "gode og onde" dager da er ikke det å være utro løsningen. lykke til !
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Samlivsterapi! Hvis du fortsatt elsker kona di, selvfølgelig. Om følelsene er borte og du virkelig har fått nok, er det nok ingen som vil anklage deg for å dra/be henne dra..... Huff du kan ikke ha det greit nå! =/
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Hva i all verden gjør en så voksen mann her inne? Sikkert ett troll. Om ikke er du attraktiv? Hvor ofte har dere sex? Menn klarer stort sett ikke leve uten en partner. Klarer du det?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Selvfølgelig elsker jeg henne, men jeg vet ikke om jeg kan stole på hun mer. Hun har fått meg til å føle meg mindreverdig, som en brukt sokk. Samlivsterapi? Er ikke sikker på at en "terapeut" vet hvordan det føles, og teoretikere vokser i markedet som løvetann om våren...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg er ikke i behov av noen som er fordømmende akkurat nå. Vær så snill, hold deg unna!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 "Hva i all verden gjør en så voksen mann her inne?" Visste ikke at barnimagen var reservert kvinner... Skal si til mannen min at han ikke lenger er velkommen her.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Jeg forstår ikke hvorfor dere syns det er gøy å skrive slike falske innlegg her. HI er absolutt ikke en voksen mann. Ser det lett på innlegget og skrivingen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Parterapi ville jeg forsøkt uansett! Dere må selv om barna er voksne måtte forholde dere til hverandre gjennom barn og barnebarn og det fungerer best hvis dere har fått ryddet opp i tull og rør. Kontakt familievernkontoret, der får dere råd og veiledning. Utroskap er en uting, men ikke noe man ikke kan komme igjennom hvis man har hatt et godt samliv over mange år. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 14:34 Tusen hjertelig for hjelpen. Godt å høre at jeg er falsk og ikke-voksen. Takk. Jeg tror at de som spør "hvilken madrass skal jeg bruke", "hvilken barnevogn er best til en 2-åring" eller "Hva hette din mormor" får mer hjelp her.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Mitt råd etter egen erfaring er å konfronter henne med det og hør hennes historie... La det synke inn og gi det tid på å kjenne etter om dette er noe du vil satse på eller om det er over for din del. Etter 20 år sammen så er man glad i hverandre... men man kan alikevel være sammen av "gammel vane"/ det er det som kjennes trygt og godt. Bruk tid på å prate med henne og se om dere kan finne sammen igjen og hva som er bakgrunnen for at hun var utro... Men til syvende og sist er du nødt til å kunne tilgi om det skal fungere sammen for dere... nytter ikke ta dette opp i en hver diskusjon/ krangel i tiden fremover. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 hmm, skeptisk.. hvorfor skal en så voksen mann legge inn innlegg på et forum for gravide kvinner og kommende fedre, dersom han har voksne barn.. veldig spesiellt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 se alle utro-linker som gjelder hva kvinner ville gjort mot mannen i en slik situasjon, så kopierer du det.. Har desverre ingen råd, men en gang utro, alltid utro... har jeg erfart med tidligere partner som var utro mot meg...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 14.43 Det er absolutt ikke en sannhet for mange.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 Har hun sluttet eller er det en pågående affære? Hun kan jo si det ikke er noe så mye hun vil, men det er jo noe og om det ikke var noe som gjorde at hun var utro så er det jo noe nå som hun har vært det og det må hun respektere. Hun må snakke med deg om det skikkelig slik at du kan avgjøre om du vil tilgi eller gå videre med livet ditt. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, her og nå tenker jeg at jeg ville gått - men jeg skjønner og at det er vanskelig når man har vært et par så lenge.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Du må også tenke over om du vil fortsette eller ikke får når du først har tatt det opp og det kommer frem er det jo godt mulig at hun da vil velge å avslutte ekteskapet. Kanskje det er nettopp det som skal til for henne til å bryte ut.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 Kona min har på sin tid presentert meg for barnimagen. Gjennom tiden har jeg prøvd å hjelpe dem som har vist behov for hjelp. Nå er det meg som trenger hjelp, og jeg møter skeptisism, mistenksomhet, fordømende adferd, mangel på toleranse. Bare noen få har vist hjelpsomhet. Andre har vært fordømmende og uvennlig. Til dem som vil hjelpe: Takk. Til de andre: Jeg gidder ikke å komme hit for å søke råd, og så bli hakket på, så jeg hopper av. Dere har tydelig ikke lært noe av Utøya, at det er viktig å ta vare på hverandre. Lykke til. Jeg klarer meg.
Gjest meg mamma? Skrevet 7. august 2011 #18 Skrevet 7. august 2011 Jeg synes det var forfriskende at en mann tør å driste seg inn på dette forumet her :-) Prøv å ikke bry deg om alle de surmaga kjerringene som grynter til deg. Fryktelig mye negativt på dette forumet desverre.
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 7. august 2011 #19 Skrevet 7. august 2011 heisann : ) beklager å høre at du er i en slik situasjon!! etter å ha vært sammen med en som var utro mot meg så er mitt råd, gå fra henne. etter at min forlovede har vært sammen med noen som var utro mot han, og så tilga han henne, så var hun utro igjen - sier han det samme, gå fra henne. klarer hun først å gå over den STORE GRENSEN der, så er det desverre mye lettere for henne å gjøre det igjen. heldigvis kan du være glad for at barna dine er voksne. håper du finner en løsning !! ønsker deg alt godt !!
To barn og hest Skrevet 7. august 2011 #20 Skrevet 7. august 2011 Helt enig! Til HI: Håper at du finner en løsning for deg og kona som blir bra for deg, synes du har fått gode råd av de som har svart på en skikkelig måte. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #21 Skrevet 7. august 2011 Til de andre: Jeg gidder ikke å komme hit for å søke råd, og så bli hakket på, så jeg hopper av. Dere har tydelig ikke lært noe av Utøya, at det er viktig å ta vare på hverandre. Skriver HI. Har sett dette i mange andre innlegg i lignende settinger. Er Utøya blitt det nye skjellsordet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå