Gå til innhold

Etterlysing av barnevakt Sandnes omegn??


IAdor

Anbefalte innlegg

Hei!!

Er en mamma til ei på 2 år, som kunne hatt stort behov for barnevakt kveld/helg en gang i blandt. Har ikke vært ut døren de siste to år uten barn. Hadde vært veldig ålreit å fått en ny opplevelse i hverdagen for meg :)..

 

Finnes du?

 

Skriv noen ord om deg selv til:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :)

 

Hva tenker du? Skal dere være en barnevakt som skal være hos dere?

 

Har selv en datter på snart 2 og vi hadde ikke hatt noe i mot å hatt en jevnaldrende på besøk innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg tenkte i grunnen hvis det er snakk om kveldstid, så må jo hun få sovet. Og det er jeg nok sikker på er best i sin egen seng. Hadde nok tenkt, at noen satt her vi bor i utgangspunktet. Men, når du spørr på den måten, så hadde jeg ikke tenkt den tanken.

 

Det hadde også være hyggelig, at hun fikk være med en jevnaldrende, det er det ikke mange av her. Nå bor vi på Figgjo, men har bil og er mobil :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok best å ha barnevakt hjemme hos seg selv på kveldstid i ukedager, men helg går det jo greit med overnatting tenker jeg :)

Er selv alenemamma så skjønner virkelig behovet for litt alenetid!

 

Ellers har jeg en barnevakt jeg bruker, men vet ikke om Figgjo kanskje blir litt langt unna for henne.

 

Vi bor selv på Klepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke hun vande med å sove vekke, så kan ikke uttale meg om det. Men, tror kanskje det ikke blir så lett å vekke henne for så å transpotere henne hjem. Hvordan det da blir med soving. Dette er som sagt ikke noe jeg har prøvd før, så må nesten bare gjør en test med det :)

 

Jeg var faktisk i kontakt med ei fra Klepp, Camilla..Men, hun var så veldig opptatt, kom aldri i gang med noen barnevaktpass.

 

Klepp er ikke så ille langt vekk heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men engang må jo være den første :) Men jeg tilbyr meg ihvertfall så får du selv bestemme om det er noe du føler at du er klar for :)

 

Nei Klepp er slettes ikke langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du sende meg en pm? :) Ja er veldig interessert, er nok "veldig" klar :)

 

Kanskje vi kunne truffet en dag?

 

Nå er det bhgstart for første gang her til uken, men skal nok få skvist inn noe :)

 

Er alltid hyggelig med nye bekjentskaper :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg kan anbefale en dagmamma på nærbø som passer barn i helger,Vet at hun skal ha ett barn på overnatting den 13 august.(ett døgn) Dette barnet bur og i Sandnes

Hun har vert dagmamma for mitt barn i 6 mnd og hun har av og til mitt barn på overnatting en helg om vi trenger det.

Mitt barn spør ofte i helgene om når h*n skal til henne igjen.

Eg kan på det varmeste anbefale henne.

 

Mvh U

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

er kanskje litt sen hehe, og hvis du ikke har barnevakt, så kan jeg med glede stille opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp en lapp på Rema'en å ein på Jokeren så sa du se du får respons. Mine ongar e litt for unge t å sitta barnevakt(eldste blir 11 i august), ellers sko du fått "lånt" han som barnevakt! Men vett om ei så e veldig søt å hyggelig, hu ska begynna i 8 klasse nå. Send pm hvis du lure på kem det e :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor i Sandnes på Hana.

Om du trenger barnevakt så stiller jeg gjerne opp om det passer for oss.

 

Jeg kan fortelle litt om meg selv. Er 20 år gammel og bor med min samboer. Har en gutt på 6 mnd. Har jobbet litt som vikar i Steinerbarnehagen i Stavanger, og gått Helse og Sosial. Om noen er på utkikk etter barnevakt, så er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du får, for da kan du komme og besøke meg eller bli med meg ut iblant!;)

 

Men synes snart du kan ta med snuppelure på playdate også, altså!;)

 

Anonym 2 & 4 etc, som bor på Klepp- det gjør jeg også! Send meg gjerne en PM om du vil finne på noe, jeg har ei jente på 3 år og synes det er moro med nye bekjentskaper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Hei:) om du trenger barnevakt kveldttid er jeg ledig:) flytter til figgjo i august:) kontakt meg gjerne på 40637084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei til alle småbarnsforeldre, jeg har lang erfsring innenfor barnepass og gode attester og refersnser. Jeg kan ha barn på overnatting og jeg kan og være hjemme hos dere slik at barnet får sove i sin egen seng. Er veldig fleksibel. Er det noen der ute som trenger meg???? Ta gjerne kontskt med meg på tlf 95135097.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...