Gå til innhold

murringer anyone?


jessica85

Anbefalte innlegg

Noen andre som har murringer/rar følelse nederst i magen? Det er ikke smerter, men kjenner det godt når jeg ligger stille. Er dette normalt? Blir fort nervøs..:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff ja det er nervepirrende, akkurat som jeg får mensen hvert øyeblikk.. men som jeg har forstått så er dette veldig normalt? kjennes ut som jeg har luft i magen og litt nedover i lysken, låret... Hvor kjenner du det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har og det,minner mye om mensen smerter..murrer hele dagen og kvelden..jeg har aldri hatt sånn i noen av mine svangerskap,kjenner jeg er nervøs om jeg kommer til å miste:shar lest at det er normalt..men er skikkelig ømt og ta på helt nederst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fint å lese! Jeg var nervøs selv, men har skjønt nå at det er helt vanlig. Jeg hadde ikke disse "menssmertene" i mitt første svangerskap, så det var rart å få det nå. Fikk beskjed om at man kjenner det tidligere i det 2. og de neste svangerskapene... fint å vite iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fra de første ukene har jeg slitt med magekramper som kommer og går. Nå er jeg inne i min 8. uke og sliter fortsatt med dette. Kan ikke kjenne at det kommer fra noen spesiell side, men er jo ikke så lett å skille. Man skal visst være obs på det ifht svangerskap utenfor livmoren. Bekymret er jeg uansett:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt disse murringene som tidvis går over i tildels sterke "mensensmerter! i 3 av 4 svangerskap, og selve svangerskapene har det gått helt fint med. Og det virker ikke som dette er uvanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt mens lignende følelse i magen, men har også lest dette er helt normalt og jeg husker godt jeg hadde det sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slått meg til ro med at dette er normalt. Jeg sliter mye med murringer. Noen dager er det ingenting, men noen andre kan jeg kjenne det veldig godt. Det er over hele nedre magen, lysken og ned i rompa av og til. Føler jeg også er hoven nedentil. Jeg har vært på UL og alt står bra til, så da regner jeg med at disse murringene kun er livmoren som vokser og strekker på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...