*Lissi* Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Skal gjennom en operasjon. Er ikke noe akutt. Kontaktet sykehuset i slutten av april, og legen skulle sende en henvisning. Tok kontakt i slutten av juni siden jeg ikke hørte noe. Hun jeg pratte med skulle sjekke litt opp. Ringte meg opp igjen 2 dager senere og fikk beskjed om at jeg antakelig skulle inn på samtale i august. Har fortsatt ikke fått noe brev. Er det vanlig at ting tar så lang tid? Har ikke noe erfaring med sykehus, men trodde kanskje at man i det minste fikk en brev ganske fort.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Siden det ikke er akutt, så er det nok helt normalt at det tar tid, gitt.... Trasig, ja, men sånn er det.
mor_til_Kristoffer Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Tar nok litt ekstra tid også nå siden det har vært sommerferie etc, og så er vi jo "bare" i starten av august også.... Jeg hadde tatt kontakt igjen om du ikke hører noe før september.... Du skriver jo selv også "antagelig i august"... lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå