ellen-propellen Skrevet 7. august 2011 #1 Skrevet 7. august 2011 Glad jeg hamstret bleier i fjorårets krig.Jeg har bleier igjen til langt ut i neste år,og det ser ut som jeg kjøpte rett størrelse til det og. Deilig å slippe å tenke på bleieshopping,priser og ikke minst huske å kjøpe bleier:-D
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #2 Skrevet 7. august 2011 Noe kjekt! Dessverre forkjøpte jeg meg på str 2, ungen vokser mye fortere enn søstra - vet du om kiwi bytter bleier?
ellen-propellen Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2011 Aer ikke om de bytter,du får bare prøve. Lyv å si at mannen kjøpte feil str hehe
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Jeg har bytta bleier mange ganger.. Mannen har en tendens til å kjøpe feil, ofte....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Det var akkurat det jeg hadde tenkt å si - det har de sikkert hørt før, he he 11:11
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 skulle hamstret mer jeg og, hadde bare til uti mars...men men...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Jeg er ikke lei meg for at jeg ikke hamstret. Bleier i Norge er billige uansett. Om du får byttet kommer vel litt an på om Liberobelie nr 2 har endret design. Det har i alle fall kommet nytt design på forsommeren i både str. 4, 5 og 6 - og så kommer det an på velviljen i butikken. Man skal faktisk legge fra kvittering for kjøp. Jeg hadde IKKE likt å vite at bleiene hadde ligget over et halvt år hjemme hos en kunde. Da hadde jeg heller betalt dobbel pris for noen som ikke hadde det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Du får nok ikke byttet libero nr. 2 De koster ca. halvparten av det de andre bleiestørrelsene gjør. På rema 1000 koster de fast 12 kr. Prøv heller å selge dem på finn.no til en billig pris.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Det er jeg også superglad for. Vi har hatt bleier helt frem til nå. Skulle gjerne ha hamstret mer. Bruker de to siste pakkene nå, og sitter igjen med kun to pakker som er for små. Men det gjør ikke noe, for jeg har termin om to uker, så minstemann får uansett brukt dem opp. Håper det blir bleiekrig snart igjen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå