Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en uke nå hatt voldsom kløe "nedentil". Det klør ikke hele tiden, men mer i perioder liksom.

Nettopp ferdig med en kur canesten, men kan ikke merke noen forskjell. Jada selvfølgelig skal jeg til legen:) meeeen hva kan det være???

Noen kjærringråd jeg kan prøve fram mot legetimen?

Har litt smerter i tillegg,,, svake menssmerter liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som sopp, men jeg er ingen lege. Jeg har selv slitt med dette i mange måneder pga graviditet, og her funker faktisk ingenting! Etter endt graviditet må jeg begynne på en hestekur.

Men har du prøvd Pevaryl? Reseptfritt, og tar en annen type sopp en canesten. Ellers bruker jeg Multigyn. Det kan du bruke så mye du vil. Det tar ikke soppen hos meg, men lindrer kløen litt i alle fall.

Lykke til! Det er utroooolig kjipt!!

Skrevet

Tusen takk for svar! Har aldri hørt om disse produktene, trodde liksom canesten var "the one and only"! Så da gjør jeg et forsøk med disse:)

Skrevet

Om du går på p-piller eller noe lignende form for prevansjon kan det være det som gjør det også. Jeg hadde en p-stav ( som ikke anbefalles til noen av meg) som gjorde at jeg ble helt ødelagt nedentil. Vet ikke hvor mange ganger jeg var hos legen før de fant grunnen.

Skrevet

Bruker ikke noe prevansjon, så dette er nok ikke grunnen hos meg.

dvs sluttet på p-pillen for ca en mnd siden... kan jo muligens være dette, da forandringer i slimhinnene kanskje blir påvirket av p-pille slutt.

Konkluderer med sopp da:) og får bare prøve evt andre midler før legetimen.

Men magevondt (nedenfor magen da)? kan dette settes i sammenheng med sopp i underlivet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...