Gå til innhold

Hvordan tolke denne sms'n? :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg tror jeg kan være krevende og vansklig å leve med, så det spørs om det er aktuelt for deg"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg tolket som "Det er ikke meg, det er deg, jeg er ikke interessert men synes dette er en fin måte å sno meg unna å måtte si det rett ut".

Skrevet

Høres ikke så veldig interessert ut nei.Men tør ikke si det rett ut.

Skrevet

Det var akkurat det jeg tenkte også...

HI

Skrevet

Nei, sånn tolker ikke jeg den. Har spør jo om det er aktuelt for deg.

Han gir deg en advarsel om at han er vanskelig fordi han ønsker å fortelle deg det før du bestemmer deg.

Skrevet

Jeg tenker du bør spørre han hvorfor han mener han er krevende..... kan jo hende at han har en type diagnose av ett eller annet slag..(?)

Skrevet

Eller så er han usikker på seg selv, og sender denne sms for å sjekke om du fortsatt er interessert.

Skrevet

jeg hadde tolket det bare som en advarsel, og at han lurer på hvor int du faktisk er i han :)at han vil ha en bekreftelse på at du faktisk har lyst til å prøve å vre sammen med han :)

Skrevet

Denne meldingen betyr:

 

Jeg vil fortsatt leve ungkarslivet. Men takk for sexen.

Skrevet

Nei, det er da ikke slik jeg tolker den:-)

 

Jeg tolker den som en mann som sikkert har vært i ilden før, og lurer på om du faktisk takler at han er seg selv:) Usikker, med andre ord

Skrevet

Øh, dere andre har sett litt for mye på "He's not into you" tror jeg.

 

Tolker det som at han er ærlig og sier at han er vanskelig å leve med, så vil du være med så må du være beredt på det.

Skrevet

Dt er altså faren til barnet mitt som skrev dette. Det har vært "slutt" i 2 mnd..

Jeg vet jo hvordan han er å leve med, derfor tok jeg det som noen andre sir her at "det er ikke deg, det er meg"

 

HI

Skrevet

Ja, jeg skal spør han. Må bare "kvinne" meg opp. Er redd for feil svar :P

 

HI

Skrevet

Da tolker jeg det som:

 

Ja, vi kan bli sammen igjen. Men du må være forberedt på å være en dørmatte, for jeg vil bruke dette med at jeg "advarte" deg for alt det er verdt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...