Gå til innhold

Ååå jeg er så lei disse nettene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo ikke sove uansett hvor trøtt jeg er. ZZZzzzzzzz :(

Er det ikke vondt i bekkenet, så må jeg på do 1 gang i timen. Nå er det maur i bena som holder meg våken+ kynnere/rier som ikke vil bli noe mer :(

Blir så lei å oppgitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa!!!

Eller så er det tungt å puste, og man må bygge seg opp med puter, dyner, osv..Eller så kommer halsbrannen, eller så er nesen tett...Og når man omsider har det bra på disse punktene så begynner måsene utenfor å rope, eller man har vært våken så lenge at man blir sulten, eller må på do ENDA en gang!!

38 dager igjen her nå..Enn der?

Skrevet

Pusten går det bra med her. En av få ting faktisk. Puter og dyner får jeg fnatt av. Altfor varmt hehehe. Må ha pute mellom bena pga bekkenet da men ikke noe annet i nærheten. Ja og den halsbrannen er til å bli sprø av også. Jeg drikker vanligvis ikke melk, men nå går det litervis. Har slitt endel med kvalme nå på slutten så matlysten er på bånn :(

Her er det nå etter midnatt 1 dag på overtid.

Skrevet

Huff og huff :P

Ja, blir fort for varmt ja. Bruker dyna som ei pølse mellom knærne her jeg, og pakker den bak ryggen og under magen..resten er utenfor ja. Hjelper på mauringen i føttene og ha de så kalde som mulig.

Melk funker sikkert ja, Novaluzid som er det store her. Blitt helt hekta.

Heldig du da, som har fødsel like rundt hjørnet!! :)

Men du har sikkert plagdes lenge på nettene før nå du også..Så det er vel noe vi alle må gjennom på slutten.

Håper det skjer noe hos deg snart da! Lykke til:))

Skrevet

Huff ja har nok slitt med disse nettene lenge :( Men forhåpentligvis er det snart over. Greit det nok blir nattevåk etterpå, men da er det nå en mening med det hehehe :) Har jo styrt med maserier i 10-11 dager/netter nå og begynner å bli rimelig sliten av det. Ja kald er deilig hehehe. Sambo stakkars fryser og må sove med pysj thihi :) Men det får han bare tåle.

Ja håper det skjer noe snart! Og takker for lykkeønskninger :) Gleder meg faktisk til fødsel. Jeg er klar som ett egg hehehe :)

Masse lykke til videre til deg også. Håper du får sove litt i natt.

Skrevet

Jaaaaa, er så enig med deg Petrine.. Jeg er skikkelig lei! La meg ved 12 tiden og var skikkelig trøtt, tenkte at NÅ skal jeg sovne fort, men den gang ei... Legg- og lårkramper, maur i beina, oppblåst bla bla bla...

Hva i alle dager skulle vi gjort uten BIM?????

Skrevet

Ja ikke sant :) Selv om det er roligere her om nettene er det alltid noe våkne sjeler hehehe :)

Skal bli godt å bli ferdig å kanskje få sove i 2-3 timer i strekk. Ikke minst det å kunne sovne når en er så syyykt trøtt.

Skrevet

Huff ja, er her jeg også.. trodde alle sov så har suttit å lest på småtroll en time:) måtte oppdatere meg litt, var tross alt seks år siden jeg hadde baby sist. Så nå kan jeg återigjen alt om nattvak, mme, såre brystvårter, legging, navlestell og grøt;) he, he.. Kanskje like greit han blir inni magen en liten stund til..

Nettene er virkelig slitsomme!! Det er så utrolig varmt! Om det enda hadde vart litt kjøligere.. Vi får ikke helt gjennomtrekk her hjemme pga myggnetting for vinduene og at vi bor på bottenvåningen...

Tenk at jeg er fem dager over termin! Jeg som var hundre prosent sikker på julibarn. ;) så feil man kan ta..

Signerer selvfølgelig alle plagene over.

Skrevet

Skjønner ikke hva dere snakker om......hehe.

Men sover dere uten vifte? Det hadde jeg ikke klart. Må ha den deilige kalde vinden på meg!!!

Ligger og venter på at vannet skal gå jeg da, men det skjer jo aldri. Blææææææææ.......

Når blir det vår tur da?

Til og med zazzy føder nå, 5 uker før termin...

Skrevet

Uten vifte??? Tror du er gal!! Hadde jeg ikke hatt den

hadde jeg gått til for lenge siden...

Ja, sprøtt å tenke på at Zassy føder nå.. hun hadde

termin etter meg og.. pussig i grunn at man nesten blir

litt misunnelig og ønsker det er en selv da man vet/har

hørt hvor vondt det er..

Skrevet

Ja, visst er det urettferdig!! Fast ikke helt da... Ikke moro å få så tidlig heller, men det går sikkert bra..

Nei, jeg har ikke vifte! Har ikke tenkt på det en gang! Føler meg dum nå alltså... Selvfølgelig skulle jeg hatt det! :D litt sent nå kanskje.. hvis de ikke setter igang meg på mandag skal jeg trøste meg med en vifte.

Nå skal jeg prøve å sove... Zzzzzzz, nattinatti!

Skrevet

Nå klarer jeg ikke å tenke på annet en at jeg virkelig skulle hatt en vifte alle disse varme klamme nettene.... Stupid girl!

Skrevet

Hahaha godt å se endel av dere her :) Selv om jeg skulle ønske alle sammen sov søtt.

Nei jeg har ikke noe vifte.... Skulle kanskje hatt det. Har vurdert å ta poser med frosne grønnsaker el. å surre det fast på bena hehehehe. Det hadde vært litt av ett syn gitt :o)

Ja tenk, kanskje zassy har fått prinsessa alt??

Skrevet

En mager trøst at det er flere av oss som sliter med søvnen. 8 dager til termin. Her er det de helvetes hemoroidene som verker og svir konstant, og noen festglade naboer som sitter ute og røyker og skravler hele natta, blæh!

har zazzt født?? SNIK! ;) Husker henne fra bli gravid etter meg jo.

Skrevet

hehe ja godt å se at det enda er flere igjen.. -9 i dag... å ingenting skjer.. Våknet i morrest og da var lufta gått ut av meg. Har ikke vært så lei tidligere men hadde såå håpet på at noe skulle skje i helgen.

Blir jeg ikke satt i gang i morgen kommer jeg til å grine, nå orker jeg ikke mer. Alle spørr og grever, bare lyst å sove bort hele dagen så det blir mandag. Vurderte å ringe føden å si at jeg nesten ikke kjente bevegelse bare for å kunne komme opp dit, men blir kanksje litt feil det å. Vet jo at de mest sannsynlig ikke setter i gang i dag uansett.... jaja......

Skrevet

Signerer. Nettene er helt forferdelige og har slitt med søvnen lenge. Kynnere, urolige bein, urolig i hele kroppen, ei tulle som turner (prøver å si til ho at ho ikke har plass til å drive turnshow lengre, men ho hører visst ikke på meg gitt...).

Har snaue 3 uker til termin nå, og tar gjerne fødsel snart altså. Er egentlig i god form, så dagene går bra (bortsett fra at jeg er konstant trøtt), men nettene er heeelt pyton.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...