Gå til innhold

Flergangs fødende?


dutta*2

Anbefalte innlegg

Flere som har barn fra før? Leser kun om førstegangs fødende for tiden, og blir nesten litt betutta.

 

Hvor mange og hvor tette er eventuelt deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sønn på 5, så her er det noen år i mellom! Vi gleder oss veldig, og sønnen gleder seg velidig til å bli storebror!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei datter på 5 år, så vi har vært litt trege... Her også gleder datteren vår seg til å bli storesøster. Og jeg klarer nesten ikke vente! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også nummer to. Har en sønn på 4 år. Vi har ikke fortalt ham at han skal bli storebror enda, men han blir nok veldig glad for det. Har spurt en stund nå når det skal bli hans tur da mange av vennene har blitt det i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2:) har en gutt som blir 3 år 3 januar, og ny termin er 3 februar:) så han gleder seg masse:) koser med magen å prater til babyen:) gleder oss masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en jente som blir 3 år i november. Hun gleder seg veldig til at babyen skal komme ut som hun sier. Hehe blir lenge å vente helt til februar for henne. Merker at jeg er litt mer avslappet nå enn forrige gang. Har ikke fått bestilt meg time til lege ennå. Er 11+3 i dag så det er kanskje på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet selv enda xD Han har en på 6 år fra før og sammen har vi en på snart 9 mnd. Vi har hele tiden snakket om å få barna "våre" tette, det var vel ikke planlagt så tett som dette, men men livet skal ikke være gjennom spikret tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente som blir to år i november. Vi snakker mye om babyen som skal komme, men jeg tror ikke hun helt forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to små jenter på 3 -og 1 år, også har jeg foreløbig termin med 3.mann 19 februar. Så her blir det full fræs framover :)

 

Eldstejenta gleder seg masse til å få en til lillesøster/bror,men minsta skjønner selvsagt ingenting. Eldstejenta har bestemt seg for at det denne gangen også skal bli en jente,men jeg håper litt på en gutt. Hadde vært artig å fått en gutt når det uansett ble en til,og det ikke var helt planlagt.

 

Ellers så er det egentlig det samme hvilket kjønn det blir. Bare ungen er frisk :)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja visst finns det flergangsfødende! Vi venter vårt 5. lille gull i begynnelsen av februar. De andre barna er 9, 8, 6 og 4 år. Minstemann blir straks å fylle 5 etter fødselen... Så dette blir spennende- nesten som å starte litt på nytt, føler jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en gutt som blir 2 år i november! Han sier han gleder seg til å bli storebror, men vet jo ikke hva han snakker om! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 4 år...så her blir det ikke 2 tette, som de fleste maser om er så bra:-) Har stor tro på at dette også blir like bra:-) Sønnen vår gleder seg til det kommer baby i huset og at han skal bli storebror:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også nr.2 i februar. Da er frøkna i huset 3 1/2 år. Hun vet ikke at hun skal bli storesøster enda. Venter til vi har vært på ordinær UL 9.sept med å fortelle det til "hele" verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har en sønn på 5..og venter nr to i begynnelsen av februar. vi gleder oss veldig og han er veldig klar over at han blir storebror. :-) han hoppet faktisk da jeg fortalte det til han. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har ei datter fra før og hun er 5år :) Så hun er veldig klar over at hun skal bli storesøster og gleder seg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...