Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har en jente som blir 3 år i november. Hun gleder seg veldig til at babyen skal komme ut som hun sier. Hehe blir lenge å vente helt til februar for henne. Merker at jeg er litt mer avslappet nå enn forrige gang. Har ikke fått bestilt meg time til lege ennå. Er 11+3 i dag så det er kanskje på tide.

Har ikke skrevet selv enda xD Han har en på 6 år fra før og sammen har vi en på snart 9 mnd. Vi har hele tiden snakket om å få barna "våre" tette, det var vel ikke planlagt så tett som dette, men men livet skal ikke være gjennom spikret tenker jeg :)

Vi har to små jenter på 3 -og 1 år, også har jeg foreløbig termin med 3.mann 19 februar. Så her blir det full fræs framover :)

Eldstejenta gleder seg masse til å få en til lillesøster/bror,men minsta skjønner selvsagt ingenting. Eldstejenta har bestemt seg for at det denne gangen også skal bli en jente,men jeg håper litt på en gutt. Hadde vært artig å fått en gutt når det uansett ble en til,og det ikke var helt planlagt.

Ellers så er det egentlig det samme hvilket kjønn det blir. Bare ungen er frisk :)

Lykke til alle sammen!

Ja visst finns det flergangsfødende! Vi venter vårt 5. lille gull i begynnelsen av februar. De andre barna er 9, 8, 6 og 4 år. Minstemann blir straks å fylle 5 etter fødselen... Så dette blir spennende- nesten som å starte litt på nytt, føler jeg. ;-)

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...