Lunapuna1985 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Nybakt mor med 2 uker gml sønn her. Hvilke bleier bruker dere? Og hvor lønner det seg å kjøpe bleiene?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Når min var så liten vekslet jeg mellom Libero og Pampers. Fant ut at Libero bleien var for stiv og tung da barnet mitt var så lite. Derfor foretrakk jeg Pampers på den tiden. Men etter en periode var Libero bedre enn Pampers og så gikk jeg over til Coop og Landlord. Libero er best å kjøpe på Coop hvis jeg ikke tar helt feil. Er usikker på Kiwi siden jeg ikke handler der for ofte. Rema 1000 er alltid rimelig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Her finner du en link til en oversikt http://mammanett.no/mamma/bleiepriser2 Rema, Coop og Smartclub er visst billigst på Pampers, hvis du får tak i de gigapakkene. Coop sine store pakker av eget merke er også billige, men litt klumpete, synes jeg. Landlord og Euroshopper er jo også billige merker, men da uten avtale. Så har du jo kiwi som er billigst på Libero, men vet ikke om den er billigere enn Pampers er på Rema feks. Er jo litt smak og behag det, her liker vi Pampers best, synes de er mykest og mest fleksible. Og så kommer det an på om han tåler det da, ikke alle bebiser tåler alle bleietyper. Trodde forresten du skulle sove nå, jeg!
Lunapuna1985 Skrevet 7. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2011 joda, jeg skulle sove, men måtte bare...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Coop er også kåret til de beste bleiene:-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Jeg b ruker mumibleier til mine toåringer, og landlord har jeg brukt da de var små. Utover det hender det jeg bruker pampers hvis jeg ikke finner muumi eller LL. _Euroshopper og Firstprice suger, de er helt jævlige
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #7 Skrevet 7. august 2011 Coop sine egne bleier er svanemerket (det er ikke pampers eller libero som inneholder lotion som mange reagerer på) og utrolig billige. Dessverre er det mange av butikkene som ikke tar inn den minste størrelsen. Fra barnet mitt var ca 10mnd, brukte vi bare coop-bleier. 20kr for 58 bleier er bra!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #8 Skrevet 7. august 2011 Nå må jeg virkelig ha misforstått noe, fordi de Coopbleiene har jeg prøvd, og de stinker. Om så de kom best ut i test. Det er dritt bleier. Syns faktisk de mumi og first price sine var bedre. Libero har det gått her i huset hele tiden, men har i det siste vekslet mellom alle disse bleiene, liker ikke pampers alt for tynne. Her er det faktis noe en og hver må bare prøve seg frem i. Det er et hav av bleier, og enkelte babyer reagerer på de diverse. Prøv deg fram, og finn din egen bleie
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Mener du stinker som i lukter vondt, eller som i suger? Hehe ;-) Grunnen til at de fikk best i test henger nok sammen med at de ikke inneholder div. potensielt skadelige stoffer i tillegg til at de er gode i bruk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Coop bleiene er kjempegode! Min personlige favoritt, også så billige da gitt!! 20 kr for 66 bleier i str Midi (5-8 kg), DET kaller jeg bra pris:D De ble best i test her forleden også, og jeg har aldri opplevd at de lukter.. Mens Pampers derimot... Fysj... DE stinker de...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Veldig enig med deg, Coop sine bleier veldig bra:) Vi har god råd, og kunne nok helt greit ha kjøpt dyrere merker, men hvorfor skal man det når disse er gode nok? Forøvrig er bleier uansett billige i Norge.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 brukte først libero til han var 6 mnd. så pampers. så brukte han landlord til han var nesten 3. da sluttet han helt med bleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå